Dagen i dag startet mye bedresambo maserte meg i nesten 1 time <3 sovnet mens han holdt på
Så jeg er bedre i dag. Jeg må bare passe på å bremse helt ned
aww så herlig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagen i dag startet mye bedresambo maserte meg i nesten 1 time <3 sovnet mens han holdt på
Så jeg er bedre i dag. Jeg må bare passe på å bremse helt ned
HahahahaÅh så deilig ^-^ var faktisk ikke så Sent i går. Sovnet på sofaen, må ha vært I seng 11?
Ellers liker jeg tanken på å si god mat før vi sovner![]()
TakkHa en flott dag![]()
Ja det var herlig <3aww så herlig daHåper dagen blir bedre ja
![]()
Jaaaaa!!! Ser det egentlig for meg - at han faktisk er så rask inn/ut.Haha, ja den er bra! Og så digger jeg den hvor han snakker om nakne menn i garderoben![]()
Åååh jeg gleder meg sånn til å begynne å skru opp baby tingeneeller til sambo gjør det
å jeg kan begynne å vaske klærne osv
![]()
![]()
Hei på dere damerStikker bare kjapt innom og ønsker dere en fin dag
![]()
God morgenGod morgen forresten - ser jeg "bare" henger to timer etter resten av dere![]()
Nei, idag har jeg fri sammen med femåringenHa en fin dag!!Skal du på jobb?
Så for meg de huselfene i Harry Potter som dukket opp når man sov - bankettHahahahaja det er ikke feil
hahahaha uff trøtt i trynet
![]()
Har ikke lyst, men får vel se å få baken opp av stolen og få ryddet litt og tørket over gulva![]()
Hahaha! JaJaaaaa!!! Ser det egentlig for meg - at han faktisk er så rask inn/ut.
Og disse andre som tørker pubes'ene ved hårtørkeren ^-^
Ajaj det er så mange andre og! Gleder meg om mulig enda mer nå ^-^
God morgen forresten - ser jeg "bare" henger to timer etter resten av dere![]()
Så deilig![]()
Jeg har bare vogna klar![]()
God morgen![]()
God morgen ja ^-^ Håper dere har hatt en fin start på dagenGod morgen![]()
Ja de har bare småVet du hva, de der syns jeg er helt utrolig søte!! Men så syns jeg det er så dumt at de bare har dem i så små størrelser? I alle fall da jeg sjekka.. Tenker at lillegutt vil jo ikke greie å gå med noe sånt? Hadde vært bedre for større barn.. Men nå husker jeg ikke hvilke str det gikk opp til da.. men ikke så høyt jeg ville da i alle fall![]()