Hehehe jaMissforstå meg rett, trodde du hadde vært halveis de det nå jeg![]()
Men har ikke fått komoden hans i hus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe jaMissforstå meg rett, trodde du hadde vært halveis de det nå jeg![]()
Så deiligSkjønner godt at du gleder deg) er ferdig med alt det jeg. Så går bare rundt å venter
må vaske sengetøy bare, pus har sovi på det
![]()
Hei heiHei på dere damerStikker bare kjapt innom og ønsker dere en fin dag
![]()
Takk for detHei hei![]()
Ha en fin dag du å![]()
![]()
Hehehe ja![]()
Men har ikke fått komoden hans i husså har bare samlet alt i poser
![]()
Ha en flott dagHei på dere damerStikker bare kjapt innom og ønsker dere en fin dag
![]()
De var skjønne, er ikke helt sikker på den blomsten men
Ja det er helt spesielt <3 <3![]()
Da er jo hele kosen igjennliker virkelig ikke å brette klær, men det er noe spesielt med å brette klærna hennes.
Rart med det der,at det å brette klær til ei/en du aldri har møtt skal skape så mye følelser![]()
Hehe NeiDe var skjønne, er ikke helt sikker på den blomsten men![]()
Jeg stemmer i motHar ikke lyst, men får vel se å få baken opp av stolen og få ryddet litt og tørket over gulva![]()
Oj, nei - den har jeg ikke fått med meg!!! Nå gleder jeg meg bare mer til å komme tilbake til en stabil InternettlinjeJeg vet! jeg døøøøør av den der!!!! HahaHar du sett den når sønnen hans sier "no juice"?
God morgenGod morgen forresten - ser jeg "bare" henger to timer etter resten av dere![]()
Åh så deilig ^-^ var faktisk ikke så Sent i går. Sovnet på sofaen, må ha vært I seng 11?God morgen![]()
men jeg sa nok god mat mange timer før deg å
hehe
var i seng halv 10
![]()
Haha, ja den er bra! Og så digger jeg den hvor han snakker om nakne menn i garderobenOj, nei - den har jeg ikke fått med meg!!! Nå gleder jeg meg bare mer til å komme tilbake til en stabil Internettlinje
Liker også den hvor han snakker om jul, og at man aldri finner saksen ^-^ "You think you won? No, we won - the scissors!"