hehe gøy det daJeppskikkelig givende
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe gøy det daJeppskikkelig givende
![]()
Hadde ikke takla vaskehjelp jeg, hadde ryddet og vaska hele huset dagen før ho skulle ha kommet.
Så gubben får bare ta til takke med meg. Å er han ikke fornøyd kan han vaske selv sier jeg. Han har fortsatt ikke gjort det da)
hehe ok da er jeg medSe den teite telefonen liker ikke mellom rom.. Den vill heller bare putte en N i mellom å så retter den til det den føler for
Det skulle stå så da![]()
Mangler vel ca. 200 tror jeg...hmmDet gjør du nokhvor mange mangler du?
![]()
Ja det kan blihehe gøy det da![]()
God morgenjeg får ikke gjøre noe.. Så i dag sitter jeg her .. Jeg knakk i går
for mye verk så jeg var helt gåen, hete tokter å en liten som bare sparka på der det var vondt
![]()
Tårene randtstakars sambo
Det er jo ingentingMangler vel ca. 200 tror jeg...hmm
Dagen i dag startet mye bedreÅ nei uff stakar!! Håper du ikke får så vondt i dag<3
Takk![]()
Ja men er ikke lett![]()
Sist svangerskap var jeg senge liggende. Jeg fikk kjeft hver dag. Både av xen og foreldrene hans. Lat var jeg som ikke klarte å jobbe/stelle hus ol..
Jeg husker enda jeg satt å skrudde opp møbler å da var jeg verre enn nå. Fordi han var sliten å jeg bare gikk hjemme likevel![]()
Jeg vet sambo aldri kunne ha gjort sånn . Men likevel så klarer jeg ikke slippe på den følelsen av at jeg må![]()
Men fikk streng besjed i dag så jeg får prøve
Ja det var detNei fy så slemt!Godt du er kvitt han og har sambo og barn som passer på deg! Men skjønner jo godt det sitter i..
Er du på ebay nå
Tror at vi har 100-110 kvm nå etter at vi bygde utåh hehe. nei, det har jeg ingen problemer med. Bare rydder sammen leker og benkeplater etc. Så det blir mest mulig frie flater. Sier seg selv det ikke er rent her til en hver tid med en aktiv gutt på 2år. I tillegg har vi stort hus på 300kvd. Så jeg trenger det virkelig.
Missforstå meg rett, trodde du hadde vært halveis de det nå jegÅååh jeg gleder meg sånn til å begynne å skru opp baby tingeneeller til sambo gjør det
å jeg kan begynne å vaske klærne osv
![]()
![]()
Skjønner godt at du gleder degÅååh jeg gleder meg sånn til å begynne å skru opp baby tingeneeller til sambo gjør det
å jeg kan begynne å vaske klærne osv
![]()
![]()
Jeg vet! jeg døøøøør av den der!!!! HahaJa! Er nok det her og - men han ble så gira så klarte ikke vente med å fortelle
Vi synes begge han er genialspesielt den hvor han snakker om barn "YOU HAVE *NO* IDEA!!"