Oh yeahJa da har dere mange sjangser til det![]()
![]()
Skjer hos dere i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yeahJa da har dere mange sjangser til det![]()
![]()
Vaskehjelp er helt genialt...Hehekjedelig å rydde ja men jammen hadde jeg vert glad for vaske hjelp
![]()
Jeg får etter i går ikke gjøre noen ting.. Så jeg sitter her å glorOh yeahhihi.
Skjer hos dere i dag da![]()
Stakkar deg. Sender en klemGod morgenjeg får ikke gjøre noe.. Så i dag sitter jeg her .. Jeg knakk i går
for mye verk så jeg var helt gåen, hete tokter å en liten som bare sparka på der det var vondt
![]()
Tårene randtstakars sambo
Hehe de er søte daGuttungen blir alltid så søt når han har klippet segKler både kort og litt lenger
![]()
okei, skjønner. serie, bv og tegning daJeg får etter i går ikke gjøre noen ting.. Så jeg sitter her å glorhar levert barna å laget frokost da
![]()
Ja hehe de gjør detHehe de er søte damen føler de plutselig ser så mye mer voksne ut
hvertfall har alltid min gjort det
![]()
Hehe ja det var detVaskehjelp er helt genialt...men dyrt da
![]()
sønderHehe ja det var detser heldivis ikke så ille ut her
sønder får bare gå
![]()
TakkStakkar deg. Sender en klem
Viktig å lytte til kroppen, så ta det med ro og slapp av I dag, det har du bare godt av å få gjort![]()
Jeppokei, skjønner. serie, bv og tegning da?
Kos deg på leos lekeland![]()
Å håper det går bedre i bhg i dag![]()
Se den teite telefonen liker ikke mellom rom.. Den vill heller bare putte en N i mellom å så retter den til det den føler forsønder?
Det gjør du nokIdag klarer jeg nok målet med 2222![]()
Da skjønner jeg det godt. For da sitter det i.Takk![]()
Ja men er ikke lett![]()
Sist svangerskap var jeg senge liggende. Jeg fikk kjeft hver dag. Både av xen og foreldrene hans. Lat var jeg som ikke klarte å jobbe/stelle hus ol..
Jeg husker enda jeg satt å skrudde opp møbler å da var jeg verre enn nå. Fordi han var sliten å jeg bare gikk hjemme likevel![]()
Jeg vet sambo aldri kunne ha gjort sånn . Men likevel så klarer jeg ikke slippe på den følelsen av at jeg må![]()
Men fikk streng besjed i dag så jeg får prøve
Hehe sånn skal det væreHadde ikke takla vaskehjelp jeg, hadde ryddet og vaska hele huset dagen før ho skulle ha kommet.
Så gubben får bare ta til takke med meg. Å er han ikke fornøyd kan han vaske selv sier jeg. Han har fortsatt ikke gjort det da)
Det sitter veldig iDa skjønner jeg det godt. For da sitter det i.
Ja så nå må du bare være flink jente å høre på sambo, husk han sier dette fordi han bryr seg om deg og er glad I deg![]()