Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vi fint er det bra, men tror det blir bra uansettTror jeg hadde megakosa meg med en uke ferie hjemme sammen med mannenFår håpe dere får fint vær da
![]()
Huff, kjedelig når det suget tar deg - her er det sjokolade...Ekstremt brustørst! Idag og. Trøster meg med vann med kullsyre, men det er jo IKKE det samme!
Ja, det er det her og. Men har funnet ut at jeg må skjerpe meg litt. Hadde jeg gitt etter hver gang suget kom, hadde jeg nok rullet i sjokolade papir og sprite-bokser hver kveldHuff, kjedelig når det suget tar deg - her er det sjokolade...
Hahaha ^-^ ja ser den. Her fikk jeg en kjærlighet på pinne av mannen - så får satse på at den dreper lysten på sjokolade og annet tullJa, det er det her og. Men har funnet ut at jeg må skjerpe meg litt. Hadde jeg gitt etter hver gang suget kom, hadde jeg nok rullet i sjokolade papir og sprite-bokser hver kveld![]()
HahaHahaha ^-^ ja ser den. Her fikk jeg en kjærlighet på pinne av mannen - så får satse på at den dreper lysten på sjokolade og annet tull
Brødskive høres faktisk ikke helt feil ut - Huff, jeg er matvrakHahaFår prøve å finne et eller annet som kan dempe lysten litt jeg og
Blir raid i skapet nå da
men tror faktisk jeg skal prøve og smøre meg en brødskive faktisk
Ble rista brød med syltetøy. Føler meg litt bedre nå i hvert fallBrødskive høres faktisk ikke helt feil ut - Huff, jeg er matvrak
Åååå, *misunnelig*Weeeeefikk akkurat vite av mannen at han har fikset billetter til å se Michael McIntyre i februar 16
*gledeseg*
OsloÅååå, *misunnelig*han er jo bare hysterisk morsom!! Hvor er det dere skal se han?
Hmm.. Det må be sjekke ut. Ønske meg i julegave kanskjeOslotror det var i starten av februar
Ja! Er nok det her og - men han ble så gira så klarte ikke vente med å fortelleHmm.. Det må be sjekke ut. Ønske meg i julegave kanskje![]()
God morgenGod morgen! Tidlig (for meg) opp i dag og gitt! Trøtt i trynet![]()
Åh, ikke?I dag blir det også SFO og Bhg. Håper det går lettere for lillegutt å være der litt alene i dag for det var ikke mye gøy i går!