Skravletråd

Ekstremt brustørst! Idag og. Trøster meg med vann med kullsyre, men det er jo IKKE det samme!

Huff, kjedelig når det suget tar deg - her er det sjokolade...
Ja, det er det her og. Men har funnet ut at jeg må skjerpe meg litt. Hadde jeg gitt etter hver gang suget kom, hadde jeg nok rullet i sjokolade papir og sprite-bokser hver kveld:P

Ja, det er det her og. Men har funnet ut at jeg må skjerpe meg litt. Hadde jeg gitt etter hver gang suget kom, hadde jeg nok rullet i sjokolade papir og sprite-bokser hver kveld:P
Hahaha ^-^ ja ser den. Her fikk jeg en kjærlighet på pinne av mannen - så får satse på at den dreper lysten på sjokolade og annet tull

Hahaha ^-^ ja ser den. Her fikk jeg en kjærlighet på pinne av mannen - så får satse på at den dreper lysten på sjokolade og annet tull
Haha:D Får prøve å finne et eller annet som kan dempe lysten litt jeg og:) Blir raid i skapet nå da;) men tror faktisk jeg skal prøve og smøre meg en brødskive faktisk

Haha:D Får prøve å finne et eller annet som kan dempe lysten litt jeg og:) Blir raid i skapet nå da;) men tror faktisk jeg skal prøve og smøre meg en brødskive faktisk
Brødskive høres faktisk ikke helt feil ut - Huff, jeg er matvrak

Weeeee :) fikk akkurat vite av mannen at han har fikset billetter til å se Michael McIntyre i februar 16 :D *gledeseg*

God morgen! Tidlig (for meg) opp i dag og gitt! Trøtt i trynet :)

I dag blir det også SFO og Bhg. Håper det går lettere for lillegutt å være der litt alene i dag for det var ikke mye gøy i går!

Back
Topp