nei. da betaler jeg nesten heller dobbelt og får en finVar kanskje litt mye ja. Fin var den, men ikke SÅ fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei. da betaler jeg nesten heller dobbelt og får en finVar kanskje litt mye ja. Fin var den, men ikke SÅ fin
Jeg og er litt sånn. Men ikke mannennei. da betaler jeg nesten heller dobbelt og får en fin![]()
jada, man må jo handle etter lommeboka.Jeg og er litt sånn. Men ikke mannenOg stort sett innser jeg at jeg ikke alltid kan kjøpe det jeg har mest lyst på, men det som er økonomisk
![]()
Koselig å ha det i stua jajada, man må jo handle etter lommeboka.
Her trenger vi egentlig ikke. har bare så lyst på en som dagseng nedi i stua.
Har både seng og babynest til henne![]()
Koselig å ha det i stua jaVi får babynest av farmor vi
Og så skal vi ha sånn vippehuske i stua. Men droppa sånn krybbe/sovested i stua denne gangen og. Førstemann sov bare ute i vogna han, spnn på dagen liksom, og tror jeg blir å gjøre det med lillejenta også
![]()
Ja altså.. Vippehuske ble vel litt feil ord å bruke sikkert, men . sånn vippestol bare at den står i et sånt stativ som du kan dytte og gynge litt på liksom. Hvis du skjønnerVippehuske mener da samme som vippestol ??![]()
Fikk ikke quota på riktig :/Jeg og er litt sånn. Men ikke mannenOg stort sett innser jeg at jeg ikke alltid kan kjøpe det jeg har mest lyst på, men det som er økonomisk
![]()
ahhh jeg er med...vi har fra babybjørn. den kan reguleres i 3 nivåer.Ja altså.. Vippehuske ble vel litt feil ord å bruke sikkert, men . sånn vippestol bare at den står i et sånt stativ som du kan dytte og gynge litt på liksom. Hvis du skjønnermen er litt usikker på hvor tidlig den kan tas i bruk egentlig, men tror denne som vi bestilte var tilpasset for ganske små. At babyen kan ligge i den liksom.
Godt med Popcorn da ^-^Som I popcorn, gubben har cravings på popcorn til tider![]()
Så fint med litt kjærestetid daFikk ikke quota på riktig :/
Men vi skal være her oppe til søndag - da kjører vi nedover igjen. Har da en hel uke ferie bare mannen og jegblir bra det ^-^
Selv om det kan se ut til at det blir beising av terassen på bursdagen min, sånn som værmeldingen ser ut![]()
Ja okahhh jeg er med...vi har fra babybjørn. den kan reguleres i 3 nivåer.
minstenivå er fra 3,5kg.
Det er planenSå fint med litt kjærestetid daBlir dere hjemme hele uka da?
He heGodt med Popcorn da ^-^
Hender av og til at mannen plutselig popper seg en Skål - er ikke noen protest herfra heller![]()
Det ble kjempe stilig ;D
ThanksDet ble kjempe stilig ;D
Den hadde jeg aldri kjøpthttp://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62536765&searchclickthrough=true&searchQuery=vugge
600kr.
syns det var litt mye. ikke var den så fin heller...
nei sant den ikke er verdt det!!???Den hadde jeg aldri kjøpt![]()
Det blir nok gøyThanksskal sette inni ting i morra . forskjellig dilldall
![]()