Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greitfast ..hele familien går der.![]()
Det er familie som driver. Søster og bror. Så har de ansatt en.Så greitGodt å ha en som man vet er flink
jaja.Ble visst kort sofaopphold. Sitter nå igjen I bil for å se på ett eller annet på hytta? Jaja
Se på noe på hytta? Hytta er veldig nærme den eller?Ble visst kort sofaopphold. Sitter nå igjen I bil for å se på ett eller annet på hytta? Jaja
Sprek!
Ble visst kort sofaopphold. Sitter nå igjen I bil for å se på ett eller annet på hytta? Jaja
Satser på det - nå har de sjekket alle rom. Fremdeles ikke fått med meg hva de skulle ><Se på noe på hytta? Hytta er veldig nærme den eller?
thanks. mannen er ute å kjører nåSprek!vil og ha elektrisk !
Kjøpt ny nå liksom?thanks. mannen er ute å kjører nå![]()
Ok, ja det er jo ganske nærmeSatser på det - nå har de sjekket alle rom. Fremdeles ikke fått med meg hva de skulle ><
Ja snakk om 15 min å kjøre, så helt kurant
Ja fått helt ny i dagKjøpt ny nå liksom?
Nei ikke akkurat. Er 15 min fra sv.mor som bor 7t m bil unna ^-^ feriemodusOk, ja det er jo ganske nærmeEr dere der ofte?
Var kanskje litt mye ja. Fin var den, men ikke SÅ finhttp://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62536765&searchclickthrough=true&searchQuery=vugge
600kr.
syns det var litt mye. ikke var den så fin heller...
Åja, sånn å forstå jaNei ikke akkurat. Er 15 min fra sv.mor som bor 7t m bil unna ^-^ feriemodus
Som I popcorn, gubben har cravings på popcorn til tiderSom i Popcorn eller film?