Skravletråd

Jeg og er litt sånn. Men ikke mannen:D Og stort sett innser jeg at jeg ikke alltid kan kjøpe det jeg har mest lyst på, men det som er økonomisk:p
jada, man må jo handle etter lommeboka.

Her trenger vi egentlig ikke. har bare så lyst på en som dagseng nedi i stua.
Har både seng og babynest til henne:P

jada, man må jo handle etter lommeboka.

Her trenger vi egentlig ikke. har bare så lyst på en som dagseng nedi i stua.
Har både seng og babynest til henne:P
Koselig å ha det i stua ja:) Vi får babynest av farmor vi:) Og så skal vi ha sånn vippehuske i stua. Men droppa sånn krybbe/sovested i stua denne gangen og. Førstemann sov bare ute i vogna han, spnn på dagen liksom, og tror jeg blir å gjøre det med lillejenta også:)

Koselig å ha det i stua ja:) Vi får babynest av farmor vi:) Og så skal vi ha sånn vippehuske i stua. Men droppa sånn krybbe/sovested i stua denne gangen og. Førstemann sov bare ute i vogna han, spnn på dagen liksom, og tror jeg blir å gjøre det med lillejenta også:)

Vippehuske mener da samme som vippestol ??:)

Vippehuske mener da samme som vippestol ??:)
Ja altså.. Vippehuske ble vel litt feil ord å bruke sikkert, men . sånn vippestol bare at den står i et sånt stativ som du kan dytte og gynge litt på liksom. Hvis du skjønner:P men er litt usikker på hvor tidlig den kan tas i bruk egentlig, men tror denne som vi bestilte var tilpasset for ganske små. At babyen kan ligge i den liksom.

Jeg og er litt sånn. Men ikke mannen:D Og stort sett innser jeg at jeg ikke alltid kan kjøpe det jeg har mest lyst på, men det som er økonomisk:P
Fikk ikke quota på riktig :/

Men vi skal være her oppe til søndag - da kjører vi nedover igjen. Har da en hel uke ferie bare mannen og jeg :) blir bra det ^-^

Selv om det kan se ut til at det blir beising av terassen på bursdagen min, sånn som værmeldingen ser ut :D

Ja altså.. Vippehuske ble vel litt feil ord å bruke sikkert, men . sånn vippestol bare at den står i et sånt stativ som du kan dytte og gynge litt på liksom. Hvis du skjønner:p men er litt usikker på hvor tidlig den kan tas i bruk egentlig, men tror denne som vi bestilte var tilpasset for ganske små. At babyen kan ligge i den liksom.
ahhh jeg er med...vi har fra babybjørn. den kan reguleres i 3 nivåer.
minstenivå er fra 3,5kg.

Fikk ikke quota på riktig :/

Men vi skal være her oppe til søndag - da kjører vi nedover igjen. Har da en hel uke ferie bare mannen og jeg :) blir bra det ^-^

Selv om det kan se ut til at det blir beising av terassen på bursdagen min, sånn som værmeldingen ser ut :D
Så fint med litt kjærestetid da:) Blir dere hjemme hele uka da?

Godt med Popcorn da ^-^

Hender av og til at mannen plutselig popper seg en Skål - er ikke noen protest herfra heller ;)
He he ;) er vel heller at han spør meg om vi har, å så om jeg kan gjøre det fordi jeg er så flink te det:p
Å bortskjemt som han er så gjør jeg da det :p liker popcorn jeg å:p

Back
Topp