Skravletråd

Guttungen blir alltid så søt når han har klippet seg:D:P Kler både kort og litt lenger:)

God morgen :) jeg får ikke gjøre noe.. Så i dag sitter jeg her .. Jeg knakk i går :( for mye verk så jeg var helt gåen, hete tokter å en liten som bare sparka på der det var vondt :(
Tårene randt :( stakars sambo
Stakkar deg. Sender en klem :)
Viktig å lytte til kroppen, så ta det med ro og slapp av I dag, det har du bare godt av å få gjort:)

Stakkar deg. Sender en klem :)
Viktig å lytte til kroppen, så ta det med ro og slapp av I dag, det har du bare godt av å få gjort:)
Takk :)

Ja men er ikke lett :(
Sist svangerskap var jeg senge liggende. Jeg fikk kjeft hver dag. Både av xen og foreldrene hans. Lat var jeg som ikke klarte å jobbe/stelle hus ol..
Jeg husker enda jeg satt å skrudde opp møbler å da var jeg verre enn nå. Fordi han var sliten å jeg bare gikk hjemme likevel :(

Jeg vet sambo aldri kunne ha gjort sånn . Men likevel så klarer jeg ikke slippe på den følelsen av at jeg må :(

Men fikk streng besjed i dag så jeg får prøve

Hadde ikke takla vaskehjelp jeg, hadde ryddet og vaska hele huset dagen før ho skulle ha kommet.
Så gubben får bare ta til takke med meg. Å er han ikke fornøyd kan han vaske selv sier jeg. Han har fortsatt ikke gjort det da:))

Takk :)

Ja men er ikke lett :(
Sist svangerskap var jeg senge liggende. Jeg fikk kjeft hver dag. Både av xen og foreldrene hans. Lat var jeg som ikke klarte å jobbe/stelle hus ol..
Jeg husker enda jeg satt å skrudde opp møbler å da var jeg verre enn nå. Fordi han var sliten å jeg bare gikk hjemme likevel :(

Jeg vet sambo aldri kunne ha gjort sånn . Men likevel så klarer jeg ikke slippe på den følelsen av at jeg må :(

Men fikk streng besjed i dag så jeg får prøve
Da skjønner jeg det godt. For da sitter det i.

Ja så nå må du bare være flink jente å høre på sambo, husk han sier dette fordi han bryr seg om deg og er glad I deg :)

Hadde ikke takla vaskehjelp jeg, hadde ryddet og vaska hele huset dagen før ho skulle ha kommet.
Så gubben får bare ta til takke med meg. Å er han ikke fornøyd kan han vaske selv sier jeg. Han har fortsatt ikke gjort det da:))
Hehe sånn skal det være :D slik er jeg med maten :p men han har aldri klaget heller :p

Da skjønner jeg det godt. For da sitter det i.

Ja så nå må du bare være flink jente å høre på sambo, husk han sier dette fordi han bryr seg om deg og er glad I deg :)
Det sitter veldig i :( selv om det er 6 år siden ..

Ja jeg vet han vill meg bare det beste. Så absolutt. Så jeg får bare lære meg å høre etter på det :)

Back
Topp