Skravletråd

Ingen planer, regner ikke med å ha kjempe god økonomi:)
Så skal kose meg hjemme:) gå masse tur:) så håper på fint Vær fra mars til okt:)
Vet ikke hva slags planer gubben har, kommer vel ann på hvor mye jobb han får:)

Har du planer da?
Ja - fint vær fra mars til oktober høres perfekt ut! :) ville likt å være mye ute ja

Svarte rett under på hva vi/jeg håper på :P ble ikke Frankrike i år, da feriebudsjett går til babyutstyr - så håper å få det til da

Åååh så gøy å se denne filmen på ny :D synger med på sangene jo :D :D hehe så herlig :D har faktisk cden liggende en plass :p

Hehe ikke lett det der nei :)
Nei, ikke for ei vime som meg iallfall:P noen er fast bestemt på det ene eller andre. Hadde jeg syns trening var kjempegøy så er det jo greit men:P jeg elsket å spille fotball før, men nå er det ikke det samme lenger. Da så jeg ikke på det som trening engang, bare moro:)

Nei, ikke for ei vime som meg iallfall:P noen er fast bestemt på det ene eller andre. Hadde jeg syns trening var kjempegøy så er det jo greit men:P jeg elsket å spille fotball før, men nå er det ikke det samme lenger. Da så jeg ikke på det som trening engang, bare moro:)
Hehe men da er det kjekt :)jammen ikke alt som er det :p

Ja da blir det mye skravling på kvelden da, for er vel mange som skal ut I jobb nå:)
Blir nok det ^-^

Har ferie I to uker til, men hjelper ikke hvis det ikke er noen å skravle med :P

Men koselig med kveldsskravling og :)

Blir nok det ^-^

Har ferie I to uker til, men hjelper ikke hvis det ikke er noen å skravle med :P

Men koselig med kveldsskravling og :)

Ja er det, men greit å få skravla litt på dagtid å, har litt andre ting å gjøre på kvelden å. Å tror gubben føler seg forsømt nå om dagene.

Back
Topp