Å da er det helt greit åJa helt sant detvar litt for tynn da, men kler være liten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å da er det helt greit åJa helt sant detvar litt for tynn da, men kler være liten
![]()
Uff enkelte er ikke godeJeg fikk høre jeg så innkeggings klar ut. Følte meg fin, må gi exn skylda, han var ikke snill.
Det ordner seg til sluttJeg ønsker å veie 61Det er passe på meg! Veide 67 da jeg ble gravid med eldste, var ikke fornøyd da. veide 61 da jeg ble gravid med lillegutt og var veldig fornøyd, men veide 71 da jeg ble gravid denne gangen! Fikk aldri av meg kiloene etter graviditeten med lillegutt siden jeg fremdeles ammet da jeg ble gravid igjen og ville ikke trene så veldig eller spise rart da
men kommer ned til slutt!
Som rosa sier ordner seg til sluttJeg ønsker å veie 61Det er passe på meg! Veide 67 da jeg ble gravid med eldste, var ikke fornøyd da. veide 61 da jeg ble gravid med lillegutt og var veldig fornøyd, men veide 71 da jeg ble gravid denne gangen! Fikk aldri av meg kiloene etter graviditeten med lillegutt siden jeg fremdeles ammet da jeg ble gravid igjen og ville ikke trene så veldig eller spise rart da
men kommer ned til slutt!
Ja han her virker sta nok ^-^ og hvis det stemmer at han tar stahet fra begge, så har vi litt av en kamp foran ossDet er veldig forståelig at det bleuff det må bære fælt
![]()
Men heldigvis så klorer lille trille seg fast nå![]()
Jeg håper å å være på plass neste sommerSom rosa sier ordner seg til slutt![]()
Jeg har et mål og det er å være tilbake I start vekt innen sommer 2016, den vekta jeg hadde da jeg ble gravid. For da har jeg resten av året til å gå ned bonus kg. Og kanskje greie målvakt sommer 2017![]()
HeheheJa han her virker sta nok ^-^ og hvis det stemmer at han tar stahet fra begge, så har vi litt av en kamp foran oss![]()
Jeg håper å å være på plass neste sommereller hvertfall ganske nært målet
![]()
Med unntak av vekt, har dere lagt planer for sommeren 2016?Som rosa sier ordner seg til slutt![]()
Jeg har et mål og det er å være tilbake I start vekt innen sommer 2016, den vekta jeg hadde da jeg ble gravid. For da har jeg resten av året til å gå ned bonus kg. Og kanskje greie målvakt sommer 2017![]()
Jeg håper på å få bygget ett soverom tilMed unntak av vekt, har dere lagt planer for sommeren 2016?
Med unntak av vekt, har dere lagt planer for sommeren 2016?
Litt ferieplaner - vet vi skal være med noen vennepar ned til Italia en uke. Så vurderer jeg å være i Frankrike noen uker, da vi har familie der + leilighet tilgjengeligJeg håper på å få bygget ett soverom tilå så laget til litt ute
![]()
Ellers så vet jeg ikkemå se an økonomien
![]()
Du da?
Hehe ikke lett det der neiJeg veksler mellom å ønske en kropp jeg føler meg trent og vel i, og det å kunne spise det jeg vilbeste er vel å lande på en mellomting. Etter forrige fødsel raste jeg ned i vekt og ble mindre enn før graviditeten. Jeg klarte å gå det opp pluss litt til for å si det sånn
![]()
Da hadde jammen jeg reistLitt ferieplaner - vet vi skal være med noen vennepar ned til Italia en uke. Så vurderer jeg å være i Frankrike noen uker, da vi har familie der + leilighet tilgjengelig
Nyte slutten av permisjonen mest mulig![]()
Tenker vi beholder ca 5 på topp 10 jeg ^-^Åh en time til oppdatering nå![]()
spent på hva den sier
![]()