Jeg jobber bare halve dager vis jeg klarer det daBlir nok det ^-^
Har ferie I to uker til, men hjelper ikke hvis det ikke er noen å skravle med
Men koselig med kveldsskravling og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber bare halve dager vis jeg klarer det daBlir nok det ^-^
Har ferie I to uker til, men hjelper ikke hvis det ikke er noen å skravle med
Men koselig med kveldsskravling og![]()
Heh ja det var det daJa er det, men greit å få skravla litt på dagtid å, har litt andre ting å gjøre på kvelden å. Å tror gubben føler seg forsømt nå om dagene.
Hehe da er jo han fornøyd uansettHeh ja det var det daslipper litt unna nå som vi er hos familien hans, hvor han og broren sitter og ser fotball eller styrer med data.
Men regner med det ikke blir det samme neste uke, hvor det bare blir oss to hjemme![]()
Veldig spent på det ja!Å så er jeg spent på trekkningen i morgenog å se hva som blir premiene å målene denne mnd
![]()
Ja ikke minst på denVeldig spent på det ja!
Og på oppdatering straks![]()
Ja nå så. Men neste uke blir der ny runde med "må du sitte med mobilen hele tiden" ^-^Hehe da er jo han fornøyd uansetthehe
Skal bli morro å se hva vi kan vinne I august.Å så er jeg spent på trekkningen i morgenog å se hva som blir premiene å målene denne mnd
![]()
Veldig spent på det ja!
Og på oppdatering straks![]()
Hehe min bryr seg heldigvis ikkeJa nå så. Men neste uke blir der ny runde med "må du sitte med mobilen hele tiden" ^-^
Ikke santSkal bli morro å se hva vi kan vinne I august.
Min bryr seg, er jo positivt det å på en måte.Hehe min bryr seg heldigvis ikkehan syntes bare det er greit jeg skravler med noen
![]()
Ja det er detMin bryr seg, er jo positivt det å på en måte.
Han bryr seg jo min åMin bryr seg, er jo positivt det å på en måte.
Som meg på brownies... har vondt I magen nå ><Åååh overspiste på snop![]()
Hehe uffSom meg på brownies... har vondt I magen nå ><
Åååh overspiste på snop![]()
Som meg på brownies... har vondt I magen nå ><