Skravletråd

Jeg ønsker å veie 61 :) Det er passe på meg! Veide 67 da jeg ble gravid med eldste, var ikke fornøyd da. veide 61 da jeg ble gravid med lillegutt og var veldig fornøyd, men veide 71 da jeg ble gravid denne gangen! Fikk aldri av meg kiloene etter graviditeten med lillegutt siden jeg fremdeles ammet da jeg ble gravid igjen og ville ikke trene så veldig eller spise rart da :P men kommer ned til slutt!

Jeg ønsker å veie 61 :) Det er passe på meg! Veide 67 da jeg ble gravid med eldste, var ikke fornøyd da. veide 61 da jeg ble gravid med lillegutt og var veldig fornøyd, men veide 71 da jeg ble gravid denne gangen! Fikk aldri av meg kiloene etter graviditeten med lillegutt siden jeg fremdeles ammet da jeg ble gravid igjen og ville ikke trene så veldig eller spise rart da :P men kommer ned til slutt!
Det ordner seg til slutt :D

Som rosa sier ordner seg til slutt:)
Jeg har et mål og det er å være tilbake I start vekt innen sommer 2016, den vekta jeg hadde da jeg ble gravid. For da har jeg resten av året til å gå ned bonus kg. Og kanskje greie målvakt sommer 2017 :)

Det er veldig forståelig at det ble :( uff det må bære fælt :(

Men heldigvis så klorer lille trille seg fast nå :D
Ja han her virker sta nok ^-^ og hvis det stemmer at han tar stahet fra begge, så har vi litt av en kamp foran oss :D

Jeg har et mål og det er å være tilbake I start vekt innen sommer 2016, den vekta jeg hadde da jeg ble gravid. For da har jeg resten av året til å gå ned bonus kg. Og kanskje greie målvakt sommer 2017 :)
Jeg håper å å være på plass neste sommer :) eller hvertfall ganske nært målet :)

Jeg håper å å være på plass neste sommer :) eller hvertfall ganske nært målet :)
Med unntak av vekt, har dere lagt planer for sommeren 2016?

Jeg veksler mellom å ønske en kropp jeg føler meg trent og vel i, og det å kunne spise det jeg vil:P beste er vel å lande på en mellomting. Etter forrige fødsel raste jeg ned i vekt og ble mindre enn før graviditeten. Jeg klarte å gå det opp pluss litt til for å si det sånn:p

Med unntak av vekt, har dere lagt planer for sommeren 2016?

Ingen planer, regner ikke med å ha kjempe god økonomi:)
Så skal kose meg hjemme:) gå masse tur:) så håper på fint Vær fra mars til okt:)
Vet ikke hva slags planer gubben har, kommer vel ann på hvor mye jobb han får:)

Har du planer da?

Jeg håper på å få bygget ett soverom til :) å så laget til litt ute :)
Ellers så vet jeg ikke :) må se an økonomien :p
Du da?
Litt ferieplaner - vet vi skal være med noen vennepar ned til Italia en uke. Så vurderer jeg å være i Frankrike noen uker, da vi har familie der + leilighet tilgjengelig :P

Nyte slutten av permisjonen mest mulig :P

Jeg veksler mellom å ønske en kropp jeg føler meg trent og vel i, og det å kunne spise det jeg vil:P beste er vel å lande på en mellomting. Etter forrige fødsel raste jeg ned i vekt og ble mindre enn før graviditeten. Jeg klarte å gå det opp pluss litt til for å si det sånn:p
Hehe ikke lett det der nei :)

Back
Topp