Skravletråd

Jeg har vert nede i 63.. Er 173 høy.. På meg bar ikke det pent , jeg så syk ut .. Men vill gjerne ned i 65 :p 65-66 der trives jeg godt :p
Jeg håper på å komme ned I 85 kg etter fødsel en gang, da skal jeg være kjempe fornøyd:) veide endel mer når jeg ble gravid, men hadde gått ned 10 kg fra da jeg var på det meste.

Vil aldri ned I 65÷ igjenn er 180 høy. Men trives heller ikke med alle disse ekstra kg heller.

Jeg håper på å komme ned I 85 kg etter fødsel en gang, da skal jeg være kjempe fornøyd:) veide endel mer når jeg ble gravid, men hadde gått ned 10 kg fra da jeg var på det meste.

Vil aldri ned I 65÷ igjenn er 180 høy. Men trives heller ikke med alle disse ekstra kg heller.
Nei hellemin da sjønner jeg du ikke vill det. Det er så individuelt hva man vill som jeg skrev litt over :) noen må veie mer å noen mindre. Jeg ser som sagt syk ut vis jeg er under det
Å det vill jeg jo ikke :)

Er så individuelt det med vekt syntes jeg :) noen må ha ekstra på kroppen mens andre fint kan være små :)
Er 169 cm, har vært nede i 52, men da så jeg visst trøtt og uthula ut. Har senere stabilisert meg mellom 58-62 ^-^

Var litt mer når det klaffet (ble en del trøstemat etter MA noen mnd før)

Nei hellemin da sjønner jeg du ikke vill det. Det er så individuelt hva man vill som jeg skrev litt over :) noen må veie mer å noen mindre. Jeg ser som sagt syk ut vis jeg er under det
Å det vill jeg jo ikke :)
Jeg fikk høre jeg så innkeggings klar ut. Følte meg fin, må gi exn skylda, han var ikke snill.

Er 169 cm, har vært nede i 52, men da så jeg visst trøtt og uthula ut. Har senere stabilisert meg mellom 58-62 ^-^

Var litt mer når det klaffet (ble en del trøstemat etter MA noen mnd før)
Det er veldig forståelig at det ble :( uff det må bære fælt :(

Men heldigvis så klorer lille trille seg fast nå :D

Back
Topp