Jepp det gjør vi nokTenker vi beholder ca 5 på topp 10 jeg ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp det gjør vi nokTenker vi beholder ca 5 på topp 10 jeg ^-^
Kan du være en engel å skjekke meg å derÅh en time til oppdatering nå![]()
spent på hva den sier
![]()
Du ligger på 6 plass med 189Kan du være en engel å skjekke meg å derfår ikke kommet inn på det, verken på mobil,brett på app eller nett
![]()
Du ligger på 6 plass med 189![]()
du hat jo mye mer enn det nå da men dette var kl 6
![]()
Det bør du haTakk, ja morro å se får håpe jeg har krypi litt høyre opp ved neste oppdatering da![]()
Synes det er kjempegøy ^-^ har klart det nå I to dager, se om vi klarer det en uke?Hehe er litt morsomt at november jentene har :3-4-5-6-7 plassHehehe
Ja det hadde vert gøySynes det er kjempegøy ^-^ har klart det nå I to dager, se om vi klarer det en uke?![]()
Ja - fint vær fra mars til oktober høres perfekt ut!Ingen planer, regner ikke med å ha kjempe god økonomi
Så skal kose meg hjemmegå masse tur
så håper på fint Vær fra mars til okt
Vet ikke hva slags planer gubben har, kommer vel ann på hvor mye jobb han får
Har du planer da?
Nei, ikke for ei vime som meg iallfallHehe ikke lett det der nei![]()
Hvilken film var det?Åååh så gøy å se denne filmen på nysynger med på sangene jo
![]()
hehe så herlig
har faktisk cden liggende en plass
![]()
Hehe men da er det kjektNei, ikke for ei vime som meg iallfallnoen er fast bestemt på det ene eller andre. Hadde jeg syns trening var kjempegøy så er det jo greit men
jeg elsket å spille fotball før, men nå er det ikke det samme lenger. Da så jeg ikke på det som trening engang, bare moro
![]()
Coyote uglyHvilken film var det?
Aaaah stemmer, husker nå at du skrev det litt lenger opp. Lenge siden jeg har sett den ^-^Coyote ugly![]()
Ja da blir det mye skravling på kvelden da, for er vel mange som skal ut I jobb nåSynes det er kjempegøy ^-^ har klart det nå I to dager, se om vi klarer det en uke?![]()
Er lenge siden for meg åAaaah stemmer, husker nå at du skrev det litt lenger opp. Lenge siden jeg har sett den ^-^
Ja det blir travle kvelder på meg nåJa da blir det mye skravling på kvelden da, for er vel mange som skal ut I jobb nå![]()
Blir nok det ^-^Ja da blir det mye skravling på kvelden da, for er vel mange som skal ut I jobb nå![]()
Blir nok det ^-^
Har ferie I to uker til, men hjelper ikke hvis det ikke er noen å skravle med
Men koselig med kveldsskravling og![]()