Ferdig på IKEA å litt på ett kjøpe senter.. Nå er Heg bare så sliten at keg såvidt orker å pakke ut 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ble kjøpt?Ferdig på IKEA å litt på ett kjøpe senter.. Nå er Heg bare så sliten at keg såvidt orker å pakke ut![]()
Jaja litt fri må de å ha1 uke sommerferie tydeligvis![]()
Jaja litt fri må de å ha![]()
Det bør det væreHehe joa. Satse på det er egg neste helg i gjen![]()
Nytt sengtøy til oss, lei av å bare ha 1Hva ble kjøpt?![]()
Produktiv handletur dette!Nytt sengtøy til oss, lei av å bare ha 1å litt kjøkken utstyr
å en plast blomst til badet
2 bodyer, bukser og sokker til Torbjørn å noen dyre tusjer til meg
![]()
Sambo kjøpte ny mobil![]()
Å så var det ett lass med mat daå ny matboks til minsta
![]()
JeppProduktiv handletur dette!
På Forus?
Jupp ^-^ Ble så fascinert av at inngangen på kjøpesenteret lå i Sandnes og resten i Stavanger (eller motsatt? *nerd inside*)Jeppveldig greit alt ligger på omtrent samme plass
![]()
Hehe stemmer detJupp ^-^ Ble så fascinert av at inngangen på kjøpesenteret lå i Sandnes og resten i Stavanger (eller motsatt? *nerd inside*)
Vet hun også vurderte det - tror hun faktisk snakket med legen om at det skulle vurderes i samme slengen *dersom* det skulle bli keisersnitt (hvis de skulle inn og romstere likevel )
Ganske drastisk avgjørelse - men har man først bestemt seg så ^-^
Nytt sengtøy til oss, lei av å bare ha 1å litt kjøkken utstyr
å en plast blomst til badet
2 bodyer, bukser og sokker til Torbjørn å noen dyre tusjer til meg
![]()
Sambo kjøpte ny mobil![]()
Å så var det ett lass med mat daå ny matboks til minsta
![]()
Var det jo greit at plutten kom nå da ^-^ Men ja, er vel en del fordeler når de fjerner alt og, hvis jeg ikke husker helt feil fra det hun forklarteJa har jo tenkt på dette i 6 års tid, da jeg først fikk vite om celle forandringene, så er en godt tenkt igjennom avgjørelse.
![]()
På bok butikkenHvor kjøpte du tusj???
Var det jo greit at plutten kom nå da ^-^ Men ja, er vel en del fordeler når de fjerner alt og, hvis jeg ikke husker helt feil fra det hun forklarte
Ser denHadde ikke fjernet det før alle mulighetene for å få barn hadde vært prøvd ut.
Å ja ser fordeler der. Spes med sykdoms historien i min fam![]()
Haha det lurer jeg på hver gang de hopper på tvDa har vi kjørt forbi Vikersund, sett hoppbakken (og lurt på hvordan noen kan finne på å hoppe utfor der)