Skravletråd

Er så typisk, her hos oss. Gubben drar for å se på jobb, å ber meg om å dra på butikken, vet ikke engang hva jeg skal ha te middag :p å så ber han meg levere lotto. Det han ikke tenker på er at jeg ikke engang har tenkt på hva jeg skal ha på meg I dag :) sitter I kosebukse, topp og undertøy, Å koser meg. Å nå må jeg fly opp å finne noe å ha på meg, handle ??? hva og levere lotto :p
Får vel være snill og flink liten kone å gjøre det da :) ;)

Er så typisk, her hos oss. Gubben drar for å se på jobb, å ber meg om å dra på butikken, vet ikke engang hva jeg skal ha te middag :p å så ber han meg levere lotto. Det han ikke tenker på er at jeg ikke engang har tenkt på hva jeg skal ha på meg I dag :) sitter I kosebukse, topp og undertøy, Å koser meg. Å nå må jeg fly opp å finne noe å ha på meg, handle ??? hva og levere lotto :p
Får vel være snill og flink liten kone å gjøre det da :) ;)
Hehehe kjedelig :p

Heia! Vi er på vei og gjett hvem som sitter i bilstolen sin og sier "bøøøøø!" Haha.. :o

God morgen ;)

Har sovet som en stein til nå (det gjorde mannen og, så helt ok tydeligvis). Greit med uthvilte sjåfører ;)

Men sola er ute og kan bli en fin dag ^-^

Straks fremme, typisk om han sovnet nå :o

2 dager til eldste begynner på SFO og 4 dager til lillegutt begynner i barnehage! Spennende :o

Min far erter meg, fordi jeg handler så mye til mj:) han mener at her er det bare å få flere så jeg får brukt alt jeg kjøper;) han erter fordi han faktisk skjønner at det er noe av de få tingene ved denne graviditeten jeg settet pris på, shopping :))

Back
Topp