Skravletråd

Her spilles det kort - først Uno og nå vanlig kortspill :)

God morgen! Sovet veldig godt ja :)

Litt spent på i dag, med dobbel bursdag, blir nok veldig koselig :) Gleder meg til god mat og kaker :P

Vi skal kjøre i 1,5 t for å komme dit så håper lillegutt sover hele veien. Sist våknet han etter tre kvarter og det er for lite soving for han. Kanskje ta med vogna i tilfelle :)

God morgen jenter:D

Sovet godt?:)

Litt spent på i dag, med dobbel bursdag, blir nok veldig koselig :) Gleder meg til god mat og kaker :P

Vi skal kjøre i 1,5 t for å komme dit så håper lillegutt sover hele veien. Sist våknet han etter tre kvarter og det er for lite soving for han. Kanskje ta med vogna i tilfelle :)

God morgen :)

God tur, får håpe lille gutt sover :) kos deg masse I bursdag :)

Når jeg sov, sov jeg godt, men når naboen har fest, å musikk på full guffe frem te de drar på by'n var det ikke lett å sove, å når de kommer hjem I 2.30 tida er det mer bråk. Å 6.30 var det en jente gjeng som fant det for godt å gå hjem fra nachspiel ved å synge for full hals når de gikk. Var heldigvis noen som ropte hold kjeft te dem, de slutta å synge, men forsatte å prate. ( soveroms vinduet vårt vender ut mot veien, åpent vindu og seng under :) )

Så håper alle har sovet bedre enn meg :p :)

Litt spent på i dag, med dobbel bursdag, blir nok veldig koselig :) Gleder meg til god mat og kaker :p

Så kjekt da:)
Mhm, sikkert ikke dumt å ta med seg vognen:)

Her blir det også noe kaker i dag og tapas i kveld til selskapet:D
Men før det lek og kos med guttungen...og taco til middag:)

God morgen :)

God tur, får håpe lille gutt sover :) kos deg masse I bursdag :)

Når jeg sov, sov jeg godt, men når naboen har fest, å musikk på full guffe frem te de drar på by'n var det ikke lett å sove, å når de kommer hjem I 2.30 tida er det mer bråk. Å 6.30 var det en jente gjeng som fant det for godt å gå hjem fra nachspiel ved å synge for full hals når de gikk. Var heldigvis noen som ropte hold kjeft te dem, de slutta å synge, men forsatte å prate. ( soveroms vinduet vårt vender ut mot veien, åpent vindu og seng under :) )

Så håper alle har sovet bedre enn meg :p :)
Æsj da. Høres kjipt ut.
Mulighet til å hvile middag senere i dag da?

Vi må komme godt i gang med skravlingen med engang. Kanskje kravet er 2500 denne mnd. Hvem vet:P

Æsj da. Høres kjipt ut.
Mulighet til å hvile middag senere i dag da?

Det har jeg sikkert, men da sovner jeg ikke til kvelden :) så derfor sover ikke jeg middag. Blir bare sittende oppe te langt på natt da.

Men har fått en herlig morgen stund da :)

Oj håper han sover godt da ja :) ha en god tur å kos dere masse :D :D

Back
Topp