Det er den helt sikkertHihi takkfikk god hjelp av eldste, han knuste all kjeksen
![]()
Håper den er god, pleier bli veldig god![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den helt sikkertHihi takkfikk god hjelp av eldste, han knuste all kjeksen
![]()
Håper den er god, pleier bli veldig god![]()
Skulle egentlig det jeg å men så ble jeg sittende å se på enda en filmSnart sovetid![]()
Skulle egentlig det jeg å men så ble jeg sittende å se på enda en film![]()
Fantastick fourHehe hvilken da?
Hehe klarer ikke la være hellerDen står på her også![]()
Ikke bra?
God morgen jenter![]()
Sovet godt?![]()
God morgen! Sovet veldig godt ja![]()
Litt spent på i dag, med dobbel bursdag, blir nok veldig koseligGleder meg til god mat og kaker
Vi skal kjøre i 1,5 t for å komme dit så håper lillegutt sover hele veien. Sist våknet han etter tre kvarter og det er for lite soving for han. Kanskje ta med vogna i tilfelle![]()
God morgen! Sovet veldig godt ja
Litt spent på i dag, med dobbel bursdag, blir nok veldig koseligGleder meg til god mat og kaker
Vi skal kjøre i 1,5 t for å komme dit så håper lillegutt sover hele veien. Sist våknet han etter tre kvarter og det er for lite soving for han. Kanskje ta med vogna i tilfelle![]()
Æsj da. Høres kjipt ut.God morgen
God tur, får håpe lille gutt soverkos deg masse I bursdag
Når jeg sov, sov jeg godt, men når naboen har fest, å musikk på full guffe frem te de drar på by'n var det ikke lett å sove, å når de kommer hjem I 2.30 tida er det mer bråk. Å 6.30 var det en jente gjeng som fant det for godt å gå hjem fra nachspiel ved å synge for full hals når de gikk. Var heldigvis noen som ropte hold kjeft te dem, de slutta å synge, men forsatte å prate. ( soveroms vinduet vårt vender ut mot veien, åpent vindu og seng under)
Så håper alle har sovet bedre enn meg![]()
![]()
Æsj da. Høres kjipt ut.
Mulighet til å hvile middag senere i dag da?
Ah skjønner da er ikke det så lurt nei..Det har jeg sikkert, men da sovner jeg ikke til kveldenså derfor sover ikke jeg middag. Blir bare sittende oppe te langt på natt da.
Men har fått en herlig morgen stund da![]()
God morgenGod morgen jenter![]()
Sovet godt?![]()
Oj håper han sover godt da jaGod morgen! Sovet veldig godt ja![]()
Oj ja det er august nåVi må komme godt i gang med skravlingen med engang. Kanskje kravet er 2500 denne mnd. Hvem vet![]()