Så koselignår på året blir det da?
Vi reiser tidlig sept.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselignår på året blir det da?
Aldri prøvd å handle på ebay førÅh så kjedeligmen ebay har mange billige så du kan jo prøve? Jeg vet ikke hvordan det blir men
![]()
Ja det er jo santHar også panel :/ Men gå jo ann å feste på skap/andre møbler - sånn vi har tenkt i alle fall![]()
Hehe det hadde ikke jeg heller i beg av åretAldri prøvd å handle på ebay førhehe.
Så koselig da ^-^ fransk høststemningVi reiser tidlig sept.
Er det jeg hører folk blir så vet ikke om jeg tør å begynneHehe det hadde ikke jeg heller i beg av åretnå er jeg hekta
![]()
Nei det er kansje lurtEr det jeg hører folk blir så vet ikke om jeg tør å begynnehehe
Det der hater jegBaaaah, får ikke tak i mannen, hva er vel mer irriterendeaner ikke når han kommer hjem, så aner ikke når vi kan spise.
Det der hater jegliker å ha en plan
![]()
Heh - forstår dere veldig godt, men hos oss er det nok motsatt... Mannen som har kontroll og jeg som virrer, glemmer tiden eller glemmer å si ifra (har stort sett en plan, men skjer gjerne ting som gjør at det ikke alltid er like enkelt å gjennomføre)Baaaah, får ikke tak i mannen, hva er vel mer irriterendeaner ikke når han kommer hjem, så aner ikke når vi kan spise.
Jaa, og han har 2(!!) telefoner, men den ene er tydeligvis av og den andre går til telefonsvarer. Åå, så irriterende. Han lova å bare jobbe mens guttungen var i bhg, men jeg tenker nå å hente han straks jeg daDet der hater jegliker å ha en plan
![]()
Så koselig da ^-^ fransk høststemning
Liker best å være der i starten av august - da er det stille før stormen (folk fra Paris er på ferie og deler av byen er nesten tomme) og fremdeles varmt![]()
Å, det høres så deilig ut å være sånnHeh - forstår dere veldig godt, men hos oss er det nok motsatt... Mannen som har kontroll og jeg som virrer, glemmer tiden eller glemmer å si ifra (har stort sett en plan, men skjer gjerne ting som gjør at det ikke alltid er like enkelt å gjennomføre)
Halvt ja - bodde 8år i Frankrike etter videregående, hvorav 2 i Paris ^-^ Hender jeg savner det, men det er vel som med alt.. gresset virker grønnere på den andre sidenJa, ok![]()
Har vært der i mai og juli før.
Var du fransk?
Halvt ja - bodde 8år i Frankrike etter videregående, hvorav 2 i Paris ^-^ Hender jeg savner det, men det er vel som med alt.. gresset virker grønnere på den andre siden![]()
Heh, kan være deilig - men ender oftest med forlenget kaosÅ, det høres så deilig ut å være sånnhehe. Men man kan jo svare på telefon selvom man aldri husker tiden selv
hehe.
Av og til skulle jeg ønske jeg ikke var planleggings/rutinemenneske.
HahahHeh - forstår dere veldig godt, men hos oss er det nok motsatt... Mannen som har kontroll og jeg som virrer, glemmer tiden eller glemmer å si ifra (har stort sett en plan, men skjer gjerne ting som gjør at det ikke alltid er like enkelt å gjennomføre)
Hahaha ja det er typiskJaa, og han har 2(!!) telefoner, men den ene er tydeligvis av og den andre går til telefonsvarer. Åå, så irriterende. Han lova å bare jobbe mens guttungen var i bhg, men jeg tenker nå å hente han straks jeg datyypisk mannfolk! Hehe