Skravletråd

Vi reiser tidlig sept.
Så koselig da ^-^ fransk høststemning :P

Liker best å være der i starten av august - da er det stille før stormen (folk fra Paris er på ferie og deler av byen er nesten tomme) og fremdeles varmt :)

Baaaah, får ikke tak i mannen, hva er vel mer irriterende:P aner ikke når han kommer hjem, så aner ikke når vi kan spise.

Det der hater jeg :o liker å ha en plan :p
Baaaah, får ikke tak i mannen, hva er vel mer irriterende:P aner ikke når han kommer hjem, så aner ikke når vi kan spise.
Heh - forstår dere veldig godt, men hos oss er det nok motsatt... Mannen som har kontroll og jeg som virrer, glemmer tiden eller glemmer å si ifra (har stort sett en plan, men skjer gjerne ting som gjør at det ikke alltid er like enkelt å gjennomføre)

Så koselig da ^-^ fransk høststemning :p

Liker best å være der i starten av august - da er det stille før stormen (folk fra Paris er på ferie og deler av byen er nesten tomme) og fremdeles varmt :)

Ja, ok:)
Har vært der i mai og juli før.
Var du fransk?

Heh - forstår dere veldig godt, men hos oss er det nok motsatt... Mannen som har kontroll og jeg som virrer, glemmer tiden eller glemmer å si ifra (har stort sett en plan, men skjer gjerne ting som gjør at det ikke alltid er like enkelt å gjennomføre)
Å, det høres så deilig ut å være sånn:P hehe. Men man kan jo svare på telefon selvom man aldri husker tiden selv:P hehe.
Av og til skulle jeg ønske jeg ikke var planleggings/rutinemenneske.

Ja, ok:)
Har vært der i mai og juli før.
Var du fransk?
Halvt ja - bodde 8år i Frankrike etter videregående, hvorav 2 i Paris ^-^ Hender jeg savner det, men det er vel som med alt.. gresset virker grønnere på den andre siden :P

Å, det høres så deilig ut å være sånn:P hehe. Men man kan jo svare på telefon selvom man aldri husker tiden selv:P hehe.
Av og til skulle jeg ønske jeg ikke var planleggings/rutinemenneske.
Heh, kan være deilig - men ender oftest med forlenget kaos :P
Spesielt hvis man er to av sorten (som med eksen ><)

Men går ikke noe sted uten telefonen eller å ha gitt beskjed på hvordan jeg kan fåes tak i (hvis ikke bare for å unngå å komme hjem til sinna mann :P)

Hahah :p vell det kan skje alle men jeg selv blir stressa når det ikke går :o som når han bare kommer løpende hjem å omtrent må gå med en gang :/

Jaa, og han har 2(!!) telefoner, men den ene er tydeligvis av og den andre går til telefonsvarer. Åå, så irriterende. Han lova å bare jobbe mens guttungen var i bhg, men jeg tenker nå å hente han straks jeg da:P tyypisk mannfolk! Hehe
Hahaha ja det er typisk :p min har å to :/.. Å ingen får tak i han så de ringer til meg :/.. som om han alltid henger fast i meg liksom :p

Oi!! Ville jo ha sterk rosafarge på barnerommet og skal jaggu si den ble sterk nok:P

Back
Topp