Skravletråd

Min far erter meg, fordi jeg handler så mye til mj:) han mener at her er det bare å få flere så jeg får brukt alt jeg kjøper;) han erter fordi han faktisk skjønner at det er noe av de få tingene ved denne graviditeten jeg settet pris på, shopping :))
Hehe, artig;)
Planer om flere da:P?

Hehe, artig;)
Planer om flere da:P?

Unger:p
Men sier at nei det har vi ikke, for da må vi bygge ut igjenn for å få plass:) da bare ler han.
Han regner ikke med at det kommer flere enn en fra oss, tok jo 8 år å få ho på plass. Har ikke tenkt å være 43 å få nr 2 :p så holder med 1 :)

Men sier at nei det har vi ikke, for da må vi bygge ut igjenn for å få plass:) da bare ler han.
Han regner ikke med at det kommer flere enn en fra oss, tok jo 8 år å få ho på plass. Har ikke tenkt å være 43 å få nr 2 :p så holder med 1 :)
Hehe, gammel er du nå da:)?

Venninnen min sa akkurat det samme: mangel på plass og tok for lang tid å få til nr1. Hun hadde til og med vurdert å få mannen snippet for å være sikker. Men jaggu ble hun ikke gravid før det - og der er straks nr2 ute ;)

Venninnen min sa akkurat det samme: mangel på plass og tok for lang tid å få til nr1. Hun hadde til og med vurdert å få mannen snippet for å være sikker. Men jaggu ble hun ikke gravid før det - og der er straks nr2 ute ;)

Her er det ikkegubben som kommer te å bli snippet:) men meg selv :)

Såpass ja - litt av et inngrep, men det er vel sikrere enn motsatt?
Skal du ta det ifm fødsel eller etter?

Etter regner jeg med, sliter med celle forandringer å, så får finne ut hvor alvorlige de har blitt først. Kan fjerne hele rør opplegget mitt etter min mening, jeg trenger det ikke lengre:)

Etter regner jeg med, sliter med celle forandringer å, så får finne ut hvor alvorlige de har blitt først. Kan fjerne hele rør opplegget mitt etter min mening, jeg trenger det ikke lengre:)
Vet hun også vurderte det - tror hun faktisk snakket med legen om at det skulle vurderes i samme slengen *dersom* det skulle bli keisersnitt (hvis de skulle inn og romstere likevel )

Ganske drastisk avgjørelse - men har man først bestemt seg så ^-^

Back
Topp