Regnet plasker ned ute. Ungene er likevel ute å leker
det nye sengtøyet er i vask
å jeg har funnet tegne boka mi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh beundret høres ikke noe godt ut i det hele tattÆsj, er på legevakt. Hodepine og stjernedryss foran øynene så de ville ta en sjekk. Hele 7 uker siden forrige sv.skap kontroll så like greit.
Da har vi kjørt forbi Vikersund, sett hoppbakken (og lurt på hvordan noen kan finne på å hoppe utfor der)
Haha det lurer jeg på hver gang de hopper på tvforstår ikke noen gidder
![]()
Æsj, er på legevakt. Hodepine og stjernedryss foran øynene så de ville ta en sjekk. Hele 7 uker siden forrige sv.skap kontroll så like greit.
Regnet plasker ned ute. Ungene er likevel ute å lekerdet nye sengtøyet er i vask
![]()
![]()
Huff da! Håper alt er bra med dere - masse god bedring I alle fallÆsj, er på legevakt. Hodepine og stjernedryss foran øynene så de ville ta en sjekk. Hele 7 uker siden forrige sv.skap kontroll så like greit.
Men hvis de først vil fly, hvorfor ikke bare hoppe i fallskjerm eller paraglide? Ikke at det er mindre farlig da men.. Da har du I alle fall mer en to planker å stole på ^-^Nei si det. De må vel ha et brennende ønske om å fly, å føle seg som en liten fugl
Hadde aldri tort.
Synes det ser kjedelig ut å jeg da, når jeg sitter å ser det på tv![]()
Men hvis de først vil fly, hvorfor ikke bare hoppe i fallskjerm eller paraglide? Ikke at det er mindre farlig da men.. Da har du I alle fall mer en to planker å stole på ^-^
Har ikke balanse til det heller.. men mannen har annonsert at lille skal stå på ski, så må vel bare prøve å se om jeg er blitt flinkere enn bambiIkke det at jeg hadde tort noen av delenesynes bortover Ski er skummelt
![]()
![]()
Har ikke balanse til det heller.. men mannen har annonsert at lille skal stå på ski, så må vel bare prøve å se om jeg er blitt flinkere enn bambi
Ake er mer min ting![]()
Haha ja det er vanvittig kjedelig å se påNei si det. De må vel ha et brennende ønske om å fly, å føle seg som en liten fugl
Hadde aldri tort.
Synes det ser kjedelig ut å jeg da, når jeg sitter å ser det på tv![]()
Haha, nei sant det ^-^ samtidig, når man aker ned korketrekkeren så kan det gå litt vilt for segDet har vel min å sagt. Har da sagt at det er hans jobb![]()
Ja liker akeer ikke så langt ned når man detter av
![]()
Ja det er vanvittig deiligDeilig da, å få tegne litt
Sitter å venter på at gubben skal si at han trenger hjelp med oppussinga![]()
Hahaha jeg pIkke det at jeg hadde tort noen av delenesynes bortover Ski er skummelt
![]()
![]()
Ja hihi. Liker å kjøpe derDet bør det være![]()
Ble en del daNytt sengtøy til oss, lei av å bare ha 1å litt kjøkken utstyr
å en plast blomst til badet
2 bodyer, bukser og sokker til Torbjørn å noen dyre tusjer til meg
Sambo kjøpte ny mobil
Å så var det ett lass med mat daå ny matboks til minsta
![]()
Huff, lykke til. God bedringÆsj, er på legevakt. Hodepine og stjernedryss foran øynene så de ville ta en sjekk. Hele 7 uker siden forrige sv.skap kontroll så like greit.
Ja det er vanvittig deilig![]()
![]()
Herlig å høre regnet plaske å så sitte helt i ro med det![]()
Hva som pusses opp?![]()
Høres ikke feil ut detRegnet plasker ned ute. Ungene er likevel ute å lekerdet nye sengtøyet er i vask
![]()
![]()