Skravletråd

Regnet plasker ned ute. Ungene er likevel ute å leker :p det nye sengtøyet er i vask :D å jeg har funnet tegne boka mi :D :D

Da har vi kjørt forbi Vikersund, sett hoppbakken (og lurt på hvordan noen kan finne på å hoppe utfor der :P)
Haha det lurer jeg på hver gang de hopper på tv :o forstår ikke noen gidder :p

Nei si det. De må vel ha et brennende ønske om å fly, å føle seg som en liten fugl :)

Hadde aldri tort.
Synes det ser kjedelig ut å jeg da, når jeg sitter å ser det på tv:)

Æsj, er på legevakt. Hodepine og stjernedryss foran øynene så de ville ta en sjekk. Hele 7 uker siden forrige sv.skap kontroll så like greit.
Huff da! Håper alt er bra med dere - masse god bedring I alle fall

Nei si det. De må vel ha et brennende ønske om å fly, å føle seg som en liten fugl :)

Hadde aldri tort.
Men hvis de først vil fly, hvorfor ikke bare hoppe i fallskjerm eller paraglide? Ikke at det er mindre farlig da men.. Da har du I alle fall mer en to planker å stole på ^-^

Ikke det at jeg hadde tort noen av delene :p synes bortover Ski er skummelt:p :)
Har ikke balanse til det heller.. men mannen har annonsert at lille skal stå på ski, så må vel bare prøve å se om jeg er blitt flinkere enn bambi :P

Ake er mer min ting ;)

Har ikke balanse til det heller.. men mannen har annonsert at lille skal stå på ski, så må vel bare prøve å se om jeg er blitt flinkere enn bambi :P

Ake er mer min ting ;)

Det har vel min å sagt. Har da sagt at det er hans jobb :p
Ja liker ake:) er ikke så langt ned når man detter av:)

Hadde aldri tort.
Haha ja det er vanvittig kjedelig å se på :p men forstår virkelig ikke greia så er vell derfor :p

Det har vel min å sagt. Har da sagt at det er hans jobb :p
Ja liker ake:) er ikke så langt ned når man detter av:)
Haha, nei sant det ^-^ samtidig, når man aker ned korketrekkeren så kan det gå litt vilt for seg :P

Nytt sengtøy til oss, lei av å bare ha 1 :p å litt kjøkken utstyr :) å en plast blomst til badet :p 2 bodyer, bukser og sokker til Torbjørn å noen dyre tusjer til meg :eek:
Sambo kjøpte ny mobil :)
Å så var det ett lass med mat da :p å ny matboks til minsta :)
Ble en del da:P
Ka mob.?

Brannalarmen gikk her i sted.Kan tro jeg kvapp!!
Jeg og guttungen sov...

Back
Topp