Skravletråd

Ferdig på IKEA å litt på ett kjøpe senter.. Nå er Heg bare så sliten at keg såvidt orker å pakke ut :D

Nytt sengtøy til oss, lei av å bare ha 1 :p å litt kjøkken utstyr :) å en plast blomst til badet :p 2 bodyer, bukser og sokker til Torbjørn å noen dyre tusjer til meg :o
Sambo kjøpte ny mobil :)
Å så var det ett lass med mat da :p å ny matboks til minsta :)
Produktiv handletur dette!

På Forus?

Vet hun også vurderte det - tror hun faktisk snakket med legen om at det skulle vurderes i samme slengen *dersom* det skulle bli keisersnitt (hvis de skulle inn og romstere likevel )

Ganske drastisk avgjørelse - men har man først bestemt seg så ^-^

Ja har jo tenkt på dette i 6 års tid, da jeg først fikk vite om celle forandringene, så er en godt tenkt igjennom avgjørelse.
:)

Nytt sengtøy til oss, lei av å bare ha 1 :p å litt kjøkken utstyr :) å en plast blomst til badet :p 2 bodyer, bukser og sokker til Torbjørn å noen dyre tusjer til meg :o
Sambo kjøpte ny mobil :)
Å så var det ett lass med mat da :p å ny matboks til minsta :)

Hvor kjøpte du tusj???

Ja har jo tenkt på dette i 6 års tid, da jeg først fikk vite om celle forandringene, så er en godt tenkt igjennom avgjørelse.
:)
Var det jo greit at plutten kom nå da ^-^ Men ja, er vel en del fordeler når de fjerner alt og, hvis jeg ikke husker helt feil fra det hun forklarte

Var det jo greit at plutten kom nå da ^-^ Men ja, er vel en del fordeler når de fjerner alt og, hvis jeg ikke husker helt feil fra det hun forklarte

Hadde ikke fjernet det før alle mulighetene for å få barn hadde vært prøvd ut.
Å ja ser fordeler der. Spes med sykdoms historien i min fam :)

Da har vi kjørt forbi Vikersund, sett hoppbakken (og lurt på hvordan noen kan finne på å hoppe utfor der :P)

Æsj, er på legevakt. Hodepine og stjernedryss foran øynene så de ville ta en sjekk. Hele 7 uker siden forrige sv.skap kontroll så like greit.

Back
Topp