Skravletråd

Ikke det...sjelden vinnerflaks...men uansett kjekt å se hvem som vinner...

Ja - litt morsomt å tenke på, siden vi har kjent hverandre siden barnehagen :) blir greit å ha noen å trille med I permisjonstiden og

Kjempe kos:)
Her har jeg desverre ingen venninner med jevngamle barn. Har en del vennepar, men der er ungene en del eldre;)

Og venninner i Halden med barn på ungene sin alder her, men litt langt unna gitt;)

Ellers flere venner i Bergen uten barn:p

Kjempe kos:)
Her har jeg desverre ingen venninner med jevngamle barn. Har en del vennepar, men der er ungene en del eldre;)

Og venninner i Halden med barn på ungene sin alder her, men litt langt unna gitt;)

Ellers flere venner i Bergen uten barn:p
Her bor hun 40 min unna - så ikke bare bare å få til, men tog løser det meste :P

Men er jo flere fra forumet i Bergensområdet - kanskje du møter noen av de i barselsgruppe?

(Nå driver appen og tuller... sier det skrives her, trykker på: ingen melding. Går inn 5 min etterpå, finner opp til flere ><)

God morgen:) jeg gleder meg til i kveld, for da skal jeg på et lokalt teaterstykke/musikal som pleier å være om sommeren her. Eller et spel som det kalles. Mange lokale aktører/amatører og noen innleide kjente skuespillere. Alt foregår ute, noe som gjør stemningen så bra! Det er faktisk et sagn, fra akkurat den plassen. Mange år siden jeg har sett det, så det blir kjempegøy:D

Så gøy, hva heter det? Kos deg :)

I dag falt jeg og Oskar ned trappa :eek: Jeg bar han også sklei jeg på det ene trappetrinnet så vi sklei ned resten :eek: Tror han ble mest redd, ikke at han egentlig slo seg så veldig heldigvis. Bekkenet mitt fikk et skikkelig smell og spendte meg nok veldig så nå har jeg vondt i både bekken, nakke/skuldre og hode :p Men det gikk jo heldigvis bra da :) Ekkelt når sånt skjer.

Last edited:
Her bor hun 40 min unna - så ikke bare bare å få til, men tog løser det meste :p

Men er jo flere fra forumet i Bergensområdet - kanskje du møter noen av de i barselsgruppe?

Jada, det er det. Og alltid kjekt med nye bekjentskaper;)

I dag falt jeg og Oskar ned trappa :eek: Jeg bar han også sklei jeg på det ene trappetrinnet så vi sklei ned resten :eek: Tror han ble mest redd, ikke at han egentlig slo seg så veldig heldigvis. Bekkenet mitt fikk et skikkelig smell og spendte meg nok veldig så nå har jeg vondt i både bekken, nakke/skuldre og hode :p Men det gikk jo heldigvis bra da :) Ekkelt når sånt skjer.
Huffameien det er ekkelt ja. Godt det gikk så bra. Håpe du ikke har alt forvondt nå.

Back
Topp