Skravletråd

Alt har med tilberedelsen - er ikke spesielt glad I noe av det, men har smakt det når tanten min lager og alltid vært supergodt :)
Hehe rart det der :)
Jeg har vokst opp med krabben men er ikke før jeg ble voksen at jeg selv liker det :) :)
Reker har jeg alltid likt :)

Kun smakt blåskjell en gang så bør jo prøve igjen men frister ikke :p

Ja det har noe med hvordan det er laget :)

Jeg blir ikke sein i dag..

Sa min kjære før han kjørte..

Jeg kjører snart..

Sa han da han ringte for en time siden :p
Kjenner igjenn den :p
Skal bare fylle diesel, skal bare levere lotto .... å så kommer han hjem etter en times tid, å han traff noen å så preika di litt :p

Da har jeg endelig dumpet ned i sofaen :) var på ul og det var kjempekoselig, selv om stabeistet mitt ikke hadde lyst til å samarbeide ^-^

Men fikk da to tre bilder som ble greie da - viktigst av alt var at alt så bra ut og han vokser som han skal :)

Etter det ble det handling, matlaging og spising (Taco ble vurdert enklest av alle), og nå sitter de tre andre og ser på... fotball :P

Da har jeg endelig dumpet ned i sofaen :) var på ul og det var kjempekoselig, selv om stabeistet mitt ikke hadde lyst til å samarbeide ^-^

Men fikk da to tre bilder som ble greie da - viktigst av alt var at alt så bra ut og han vokser som han skal :)

Etter det ble det handling, matlaging og spising (Taco ble vurdert enklest av alle), og nå sitter de tre andre og ser på... fotball :P

Godt det ble litt kos på ul da :) får vi se bilder :) ?

Dette er vel det som ble best, tror jeg - ett av de få hvor han ikke gjemmer seg bak hender og armer - men navlestrengen kom litt med fora

Vedlegg

• 1438285807797.jpg
    1438285807797.jpg
    32,7 KB · Visninger: 7

Hehe ikke lett når de små skal være så sta :p
Men godt å høre at alt stod bra til :D

Her er det campingen på øland :) måtte jo ta det opp for sambo var så treig :p

Samboeren min har vært å hentet sengen, og den ser veldig bra ut :D Fikk også med tykk sengekant OG sengetøy i lilla med fugler på, utrolig snilt!! Nå har jo jeg akkurat kjøpt sengekant da, men kjekt å ha :D

Så gøy med ul:) synd han ikke var samarbeidsvillig.
Ååh, sånt er irriterende, og sånn mannen også kan finne på å gjøre:P sett deg ned ved siden av de og spør om det er mat snart. Hehe. Mannen inviterte en kamerat når jeg sa jeg var sliten etter nattevakt. Han mente jo at det spilte jo ingen rolle for det var jo han som fikk besøk. Jaja, men hvem sto med all matlaging og rydding etterpå tro.

Samboeren min har vært å hentet sengen, og den ser veldig bra ut :D Fikk også med tykk sengekant OG sengetøy i lilla med fugler på, utrolig snilt!! Nå har jo jeg akkurat kjøpt sengekant da, men kjekt å ha :D
Så gøy :) alltid greit å ha I reserve ^-^

Back
Topp