Skravletråd

Absolutt :D jeg trengte bare handle for noen dager, skal i bursdag på lørdag og på mandag får vi matkasse. Men ble 4 bæreposer ehm...... :P
Er det første Matkassen? Tror aldri jeg hadde klart at andre skulle bestemt middagen min :p

Blir fort mange poser når man handler :o

Må visst på butikken igjen i morgen :o Har lovet å ta med ostekake på lørdag, men glemte å kjøpe gelé :P Hadde det på lista, men glemte det likevel :P
Det er altfor fort gjort :p går igjennom den lista førre ganger på butikken :p allikevel så klarer jeg så å si alltid å glemme noe :o :p

Da var jeg endelig hjemme og fått plassert kroppen I sofan, etter at gubben fant ut at kone skulle slappe av som hun ville dag ikke var I dag :) I dag var det skal vi kjøre tur dag :)
Nå liker jeg å og kjøre tur så det var koselig det, kjøpte te drammen og opp spiralen, så borte det mot Hokksund og gudene vet hvor, kjøpte forbi et stort vann eikern tror jeg det het, endte ut I hoff, re og så hjem. 5 timers tur, det kaller jeg virkelig å lufte kone tur :)

Da var jeg endelig hjemme og fått plassert kroppen I sofan, etter at gubben fant ut at kone skulle slappe av som hun ville dag ikke var I dag :) I dag var det skal vi kjøre tur dag :)
Nå liker jeg å og kjøre tur så det var koselig det, kjøpte te drammen og opp spiralen, så borte det mot Hokksund og gudene vet hvor, kjøpte forbi et stort vann eikern tror jeg det het, endte ut I hoff, re og så hjem. 5 timers tur, det kaller jeg virkelig å lufte kone tur :)
Hehe ja det var virkelig en god lufte tur det :)

Litt av en tur ja! Kjørte rundt i våre trakter da :P

Sitter og venter på ul - er litt forsinkelser, men gjør meg fint lite. Er så spent!

Åh hvor er han da:)?
Hva bok leser du?:)
Nei han skulle hjelpe en kompis med ett stilas :p de andre dagene har han vert med en annen i slåtten :p
I dag var det litt irriterende for posten kom rett etter han stakk å det er hele tre pakker som venter på meg der :D :D

Å så leser jeg på en krim bok :) som heter fra den andre siden av graven :)

Nei han skulle hjelpe en kompis med ett stilas :p de andre dagene har han vert med en annen i slåtten :p
I dag var det litt irriterende for posten kom rett etter han stakk å det er hele tre pakker som venter på meg der :D :D

Å så leser jeg på en krim bok :) som heter fra den andre siden av graven :)
Ahhh:) Håpe han er hjemme i morgen kveld da:P

Åh, spennende?

Ahhh:) Håpe han er hjemme i morgen kveld da:P

Åh, spennende?
Det har han bare med å være :p håper på krabbe kveld jeg :p

Nja det kan se ut som at disse er kommet:

ImageUploadedByBV Forum1438275231.758702.jpg
Knagg til dusjen

ImageUploadedByBV Forum1438275246.942564.jpg
Vegg klister til gutterommet

ImageUploadedByBV Forum1438275268.544175.jpg
Å ett håndkle

Ut i fra det lille som står på beskrivelsen kan det se ut som disse :p men alltid spennende å se :p

På den jeg fikk i går stod det markert toys på å det var truser :p

Back
Topp