Kjedelig når det er sånnTror nok bildet ble litt mørkere enn det faktisk var - men ja, gikk fra fill sol til helsvart :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig når det er sånnTror nok bildet ble litt mørkere enn det faktisk var - men ja, gikk fra fill sol til helsvart :/
Er det første Matkassen? Tror aldri jeg hadde klart at andre skulle bestemt middagen minAbsoluttjeg trengte bare handle for noen dager, skal i bursdag på lørdag og på mandag får vi matkasse. Men ble 4 bæreposer ehm......
![]()
Ja det er såIndisk er jo bare så godt![]()
Det er altfor fort gjortMå visst på butikken igjen i morgenHar lovet å ta med ostekake på lørdag, men glemte å kjøpe gelé
Hadde det på lista, men glemte det likevel
![]()
Oh laks er jo så godt åVi har vært på butikken, det tar en halv evighet. Nå har jeg salmalaks i folie i ovnen med masse gr.sakerSkal bli godt med mat, sulten..
Hehe ja det var virkelig en god lufte tur detDa var jeg endelig hjemme og fått plassert kroppen I sofan, etter at gubben fant ut at kone skulle slappe av som hun ville dag ikke var I dagI dag var det skal vi kjøre tur dag
Nå liker jeg å og kjøre tur så det var koselig det, kjøpte te drammen og opp spiralen, så borte det mot Hokksund og gudene vet hvor, kjøpte forbi et stort vann eikern tror jeg det het, endte ut I hoff, re og så hjem. 5 timers tur, det kaller jeg virkelig å lufte kone tur![]()
Litt av en tur ja! Kjørte rundt i våre trakter daDa var jeg endelig hjemme og fått plassert kroppen I sofan, etter at gubben fant ut at kone skulle slappe av som hun ville dag ikke var I dagI dag var det skal vi kjøre tur dag
Nå liker jeg å og kjøre tur så det var koselig det, kjøpte te drammen og opp spiralen, så borte det mot Hokksund og gudene vet hvor, kjøpte forbi et stort vann eikern tror jeg det het, endte ut I hoff, re og så hjem. 5 timers tur, det kaller jeg virkelig å lufte kone tur![]()
Åhh masse lykke tilLitt av en tur ja! Kjørte rundt i våre trakter da
Sitter og venter på ul - er litt forsinkelser, men gjør meg fint lite. Er så spent!
Heisann hoppsannHalloen skravlehøns. Går det bra?
Åh hvor er han daHeisann hoppsannher går det hvertfall bra
sitter å venter på legge tid nå
så jeg kan synke inn i boka mi siden sambo nok en kveld ikke er hjemme
![]()
Nei han skulle hjelpe en kompis med ett stilasÅh hvor er han da?
Hva bok leser du?![]()
AhhhNei han skulle hjelpe en kompis med ett stilasde andre dagene har han vert med en annen i slåtten
I dag var det litt irriterende for posten kom rett etter han stakk å det er hele tre pakker som venter på meg der![]()
Å så leser jeg på en krim boksom heter fra den andre siden av graven
![]()
Det har han bare med å væreAhhhHåpe han er hjemme i morgen kveld da
Åh, spennende?

Det har han bare med å værehåper på krabbe kveld jeg
Nja det kan se ut som at disse er kommet:
Vis vedlegget 128326
Knagg til dusjen
Vis vedlegget 128327
Vegg klister til gutterommet
Vis vedlegget 128328
Å ett håndkle
Ut i fra det lille som står på beskrivelsen kan det se ut som dissemen alltid spennende å se
På den jeg fikk i går stod det markert toys på å det var truser![]()
Å namme namHihi så mye greie og fine ting da![]()
Krabbe?? nei fysj da![]()
Halloen skravlehøns. Går det bra?