Skravletråd

Er fremdeles veldig usikker på om jeg har kjent hikking eller ikke - men satser på det ^-^

Gratulerer med hus, så gøy:D
Takk, takk. :D

Indisk eller asiatisk kjøkkenlek må på mensen her også snart. Her har det story sett vært ungenes som handler de siste ukene, så da får de lov til å bestemme litt vel mange pastamiddager. (Men bare vent: Neste sommer har vi hage, og da blir det grill-sommer!)

Nå kjenner jeg hikking i magen for første gang dette svangerskapet:D hadde glemt bort at de hikka! Hehe

Morsomt!

Jeg hadde litt dårlig samvittighet en gang jeg lo av mini som hikket, og da fikk jeg høre at det er ikke plagsomt engang før de begynner å puste luft.

Morsomt!

Jeg hadde litt dårlig samvittighet en gang jeg lo av mini som hikket, og da fikk jeg høre at det er ikke plagsomt engang før de begynner å puste luft.
Hehe ja ganske spesiell følelse:D jeg syns der er kjempeplagsomt å hikke, men vet ikke om babyene tenker særlig over det:P

Takk, takk. :D

Indisk eller asiatisk kjøkkenlek må på mensen her også snart. Her har det story sett vært ungenes som handler de siste ukene, så da får de lov til å bestemme litt vel mange pastamiddager. (Men bare vent: Neste sommer har vi hage, og da blir det grill-sommer!)
Får håpe på en bedre sommer enn denne da, for vi har flytta til et hus med veranda, men gud så lite vi har grilla:o eller veldig mye i starten, men nesten ikke i hele juli:( drittsommervær!!

Ligger ute I hengekøya igjen - turen på ikea/kjøpesenter ble ikke noe av da det ble vurdert litt kjipt av oss å stikke av fra de som er på besøk.

Skal sies at siden vi kom tilbake har de stort sett vært foran tv/Facebook :P

Ligger og prøver å få litt farge på kroppen, men skjønner at det ikke kan vare - hører jo at det tordner litt lenger unna :P men enn så lenge er det sol :D

Hehe jeg skal ikke handle før lørdag da :p men greit å ha en plan på helgen :D har planlagt frem til og med mandag nå men står fast på lørdags kveld :)

Absolutt :D jeg trengte bare handle for noen dager, skal i bursdag på lørdag og på mandag får vi matkasse. Men ble 4 bæreposer ehm...... :P

Må visst på butikken igjen i morgen :o Har lovet å ta med ostekake på lørdag, men glemte å kjøpe gelé :P Hadde det på lista, men glemte det likevel :P

Ligger ute I hengekøya igjen - turen på ikea/kjøpesenter ble ikke noe av da det ble vurdert litt kjipt av oss å stikke av fra de som er på besøk.

Skal sies at siden vi kom tilbake har de stort sett vært foran tv/Facebook :P

Ligger og prøver å få litt farge på kroppen, men skjønner at det ikke kan vare - hører jo at det tordner litt lenger unna :P men enn så lenge er det sol :D

Fargen min er snart borte igjen :P men var veldig varmt i sta :D tordna akkurat her også..

Vi har vært på butikken, det tar en halv evighet. Nå har jeg salmalaks i folie i ovnen med masse gr.saker :) Skal bli godt med mat, sulten..

Back
Topp