Skravletråd

Planen for dagen her er først å kjøre begge kattene til kattepensjonat; må bare grave frem papirene deres først, å få inn han minste.

Er egentlig litt en risikosport å slippe han ut før vi skal reise, men han har en tendens til å gjøre fra seg i bilen, så tenkte at hvis han gikk ut og fikk "tømt seg" så slipper vi kanskje det denne gangen.

Deretter skal vi på Ikea eller storsenter, bare fylle tiden til det er tid for 3d ul litt senere i dag/kveld. Gleder meg til å se det lille krapylet mitt igjen (samt finne ut hvordan han faktisk ligger - driver og bokser/sparker veldig lavt og ned mot eggstokker/livmor.. langt fra behagelig :p)

Woho kos dere masse på 3D! Så gøy :)

Kjekt med ett ferie hus i mens da :D :D overtar dere med en gang? :) er det mye å gjøre der? :)

Vi overtar ikke før om et par måneder, heldigvis. Og det er ikke noe som må gjøre fort. Tenker vi venter til leiligheten er solgt, og jobbene på plass. To boliglån skremmer meg.

Oi! Gratulerer! :D

Takk, Takk! :D

Det skjønner jeg ja :D Mmmm så mye godt :D

O! Enig! Den linken så jeg ikke før du quoted den.

Sol i dag :) Være litt ute! Samboeren min har tatt med seg lillegutt for å trille ned på senteret og hente noen pakker. Forhåpentligvis sover lillegutt litt på veien.. Ene pakken er babyhuske så den blir nok gøy for lillegutt å prøve :)
Åh så bra at det er sol da :D :D så får han sikkert virkelig prøvd den å :D :D

Vi overtar ikke før om et par måneder, heldigvis. Og det er ikke noe som må gjøre fort. Tenker vi venter til leiligheten er solgt, og jobbene på plass. To boliglån skremmer meg.

Takk, Takk! :D

O! Enig! Den linken så jeg ikke før du quoted den.
Det sjønner jeg godt at det gjør :/ men det ordner seg :D :D

Vi har kjøpt hus! Impulskjøpt, nesten: Vi trenger det ikke før neste år, men så forelsket vi oss litt når vi fant et tilsalgs-skilt i ferien.
Oj! Gratulerer med hus! :) Blir greit å ha til når ungen blir større tenker jeg ;)

Back
Topp