Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planen for dagen her er først å kjøre begge kattene til kattepensjonat; må bare grave frem papirene deres først, å få inn han minste.
Er egentlig litt en risikosport å slippe han ut før vi skal reise, men han har en tendens til å gjøre fra seg i bilen, så tenkte at hvis han gikk ut og fikk "tømt seg" så slipper vi kanskje det denne gangen.
Deretter skal vi på Ikea eller storsenter, bare fylle tiden til det er tid for 3d ul litt senere i dag/kveld. Gleder meg til å se det lille krapylet mitt igjen (samt finne ut hvordan han faktisk ligger - driver og bokser/sparker veldig lavt og ned mot eggstokker/livmor.. langt fra behagelig)
Der var all klesvasken fra i går brettet å kommet på plass. Da var det bare å starte på ny? Jammen er jeg glad vi har maskiner som gjør den verste jobben![]()
Oreo boller blir det vist i dag![]()
så lenge siden jeg Har laget det å fikk sykt lyst på
Bare få i barna frokost å så handle litt å synsere i gang![]()
![]()
Vi har kjøpt hus! Impulskjøpt, nesten: Vi trenger det ikke før neste år, men så forelsket vi oss litt når vi fant et tilsalgs-skilt i ferien.
Kjekt med ett ferie hus i mens da![]()
overtar dere med en gang?
er det mye å gjøre der?
![]()
Oi! Gratulerer!![]()
Det skjønner jeg jaMmmm så mye godt
![]()
Oj uff nei det er nok ikke bare bareikle lett når de holder på sånn
håper virkelig natten i natt får som den skal
![]()
Åh så bra at det er sol daSol i dagVære litt ute! Samboeren min har tatt med seg lillegutt for å trille ned på senteret og hente noen pakker. Forhåpentligvis sover lillegutt litt på veien.. Ene pakken er babyhuske så den blir nok gøy for lillegutt å prøve
![]()
TakkDet skjønner jeg jaMmmm så mye godt
![]()
Da hadde jeg streika for lengstHaha ja tenk om vi skulle håndvasket alt![]()
Det sjønner jeg godt at det gjør :/ men det ordner segVi overtar ikke før om et par måneder, heldigvis. Og det er ikke noe som må gjøre fort. Tenker vi venter til leiligheten er solgt, og jobbene på plass. To boliglån skremmer meg.
Takk, Takk!
O! Enig! Den linken så jeg ikke før du quoted den.
Da hadde jeg streika for lengsthahaha
Det har heldigvis viHehe jaØnsker meg vaskemaskin på hytta også, men har ikke plass så der håndvaskes det meste
![]()
Tihi de er så herligeSøøøøøøøøøt
Tihi de er så herlige![]()
har du sett den som står å skriker i en kopp? Akkurat som ungene
haha
Skal se om jeg finner denHehe nei?![]()
NeiHehe nei?![]()
Oj! Gratulerer med hus!Vi har kjøpt hus! Impulskjøpt, nesten: Vi trenger det ikke før neste år, men så forelsket vi oss litt når vi fant et tilsalgs-skilt i ferien.