Skravletråd

He he :) heldig du :)
Gubben har litt anstrengt forhold til faren sin og dama hans, de har vært sammen I ca 18 år. Men det kommer aldri til å bli bedre. Så derfor liker vi å vite at de kommer.
Kjipt!

Hva skal du kose deg med på sofan da?
En tekopp til, litt nettshopping... Etter hvert kommer sikkert tiåringen innom for å skravle og legge sine planer for dagen. I dette været ender de vel kanskje opp i sofaen min hele jentegjengen, jeg har utfordret to av dem i Mario Kart.

Veldig godt med dager uten planer :)
Ja det er det :) heller bare se hva den bringer :)
Prøve å få bekkenet på plass før jobb på mandag.
Var å snakket med sjefen i går. Sa at jeg hadde blitt verre . Stakars han fikk nesten panikk for er så lite folk på jobb :o
Men jeg sa jeg skulle prøve å jobbe 50% likevel for jeg orker ikke gå hjemme . Å dessuten så sitter jeg jo bare der å :p så håper at det går :)

Var å snakket med sjefen i går. Sa at jeg hadde blitt verre . Stakars han fikk nesten panikk for er så lite folk på jobb :o
Men jeg sa jeg skulle prøve å jobbe 50% likevel for jeg orker ikke gå hjemme . Å dessuten så sitter jeg jo bare der å :p så håper at det går :)
Kjipt!

En tekopp til, litt nettshopping... Etter hvert kommer sikkert tiåringen innom for å skravle og legge sine planer for dagen. I dette været ender de vel kanskje opp i sofaen min hele jentegjengen, jeg har utfordret to av dem i Mario Kart.

Deilig det å komme seg ut litt å, savner det på en måte :) må snart inn å prate med sjefen ang ferie og permisjon.

Du får kose deg med nettshopping og tv spill :) :)

Jeg mener det :) skal sjekke når jeg kommer meg opp :) hvertfall står det at trekket er vaskbart :) eller jo foresten det må være det for det hang jo bare trekk man kunne få kjøpe :p
Men skal dobbel sjekke :)
Så bra - viste linken til mannen i går. Var ikke helt lett å få ham helt interessert i babynestkonseptet, men han likte bildene og fikk en 'hvis du mener vi trenger det' ^-^
Men må nok vente på lønning i august med å bestille - med dette besøket som bare varer og varer så er økonomien litt stram..

Var å snakket med sjefen i går. Sa at jeg hadde blitt verre . Stakars han fikk nesten panikk for er så lite folk på jobb :eek:

Ikke press deg, men litt jobb/aktivitet kan sikkert være det beste for hode og bekken. Hvis det er løsning, skal du vel helst være litt I aktivitet? Håper du "får det på plass".

God morgen!

Så bra - viste linken til mannen i går. Var ikke helt lett å få ham helt interessert i babynestkonseptet, men han likte bildene og fikk en 'hvis du mener vi trenger det' ^-^
Men må nok vente på lønning i august med å bestille - med dette besøket som bare varer og varer så er økonomien litt stram..
Det sjønner jeg godt da :/ men de hadde en del liggende klare :) hadde en til sånn som jeg kjøpte :) så er ikke sikkert det tar så lang tid :D :D

Ikke press deg, men litt jobb/aktivitet kan sikkert være det beste for hode og bekken. Hvis det er løsning, skal du vel helst være litt I aktivitet? Håper du "får det på plass".

God morgen!

Teknisk sett så ja det hjelper med bevegelse men jeg har den dumme nerva i klem å blir bare verre jo mere jeg går .. Så her er det bare korte turer for mere klarer jeg ikke :/ blir helt ødelagt..
Å da siden jeg jobber i butikk, med løft og masse gåing så er kassen best :) der kan jeg sitte å så kan jeg ta meg små turer rundt kassen når jeg trenger det :)

Teknisk sett så ja det hjelper med bevegelse men jeg har den dumme nerva i klem å blir bare verre jo mere jeg går .. Så her er det bare korte turer for mere klarer jeg ikke :/ blir helt ødelagt..
Å da siden jeg jobber i butikk, med løft og masse gåing så er kassen best :) der kan jeg sitte å så kan jeg ta meg små turer rundt kassen når jeg trenger det :)

Bra at du får mulighet til å tilpasse oppgavene og prøve deg frem litt, da. Jeg har vært sykemeldt I ukesvis, og skjønnhet godt at du vil fortsette å jobbe. Det er viktig for psyken!

Planen for dagen her er først å kjøre begge kattene til kattepensjonat; må bare grave frem papirene deres først, å få inn han minste.

Er egentlig litt en risikosport å slippe han ut før vi skal reise, men han har en tendens til å gjøre fra seg i bilen, så tenkte at hvis han gikk ut og fikk "tømt seg" så slipper vi kanskje det denne gangen.

Deretter skal vi på Ikea eller storsenter, bare fylle tiden til det er tid for 3d ul litt senere i dag/kveld. Gleder meg til å se det lille krapylet mitt igjen (samt finne ut hvordan han faktisk ligger - driver og bokser/sparker veldig lavt og ned mot eggstokker/livmor.. langt fra behagelig :P)

Bra at du får mulighet til å tilpasse oppgavene og prøve deg frem litt, da. Jeg har vært sykemeldt I ukesvis, og skjønnhet godt at du vil fortsette å jobbe. Det er viktig for psyken!
Ja jeg har heldigvis en super sjef som gjør søt for at jeg skal klare det :)
Sist jeg var gravid var jeg fullt sm fra uke 12. Så jeg vet alt om det :(

Er det bekkenet :(?

Back
Topp