Skravletråd

Herregud jeg glemte at vi skulle hente den sengen..! Så utrolig pinlig, er det mulig?? Gravid-tåke diluxe :o
Høres ut som noe jeg kunne klart - har begynt å skrive ned amt med alarm på mobil, ellers er jeg sjanseløs..

God morgen!

I dag var det deilig å krype opp I sofaen med pledd, tekopp og nett. Finnes ikke misunnelig på sambo som syklet avgårde I regnet.

Vet ikke Io, hadde håpet på å få sitte å lese og strikke, slappe av :)
Men tror svigers er på vei nedover så blir nok ikke mye avslapping.

Høres ikke ut som et kaffe-prate-og-strikke-besøk. Skal dere gjøre noe sammen?

Høres ikke ut som et kaffe-prate-og-strikke-besøk. Skal dere gjøre noe sammen?

Vet ikke, de var vist ute å lufta bobilen, men du kjører ikke fra Haugesund og te Vinje I Telemark hvis du bare er på tur, når to av ungene dine bor I sandefjord.

Men de kunne jo ha sagt I fra at de var på vei nedover og at de kanskje kom innom på en kaffe.

Vet ikke, de var vist ute å lufta bobilen, men du kjører ikke fra Haugesund og te Vinje I Telemark hvis du bare er på tur, når to av ungene dine bor I sandefjord.

Men de kunne jo ha sagt I fra at de var på vei nedover og at de kanskje kom innom på en kaffe.

Ja, da har de jo noen timer på seg til å si ifra.

Ja, da har de jo noen timer på seg til å si ifra.

Ja og jeg har da noen timer på å prøve å slappe av på. Gubben tror ikke de kommer, men de har ikke vært her nede I år, vi var I haugesund I slutten av juni på 70 års lag til svigerfar, men vi får se hvem av oss som har rett.

Ja og jeg har da noen timer på å prøve å slappe av på. Gubben tror ikke de kommer, men de har ikke vært her nede I år, vi var I haugesund I slutten av juni på 70 års lag til svigerfar, men vi får se hvem av oss som har rett.

Jeg fikk overraskende besøk av mine foreldre for en stund siden. De har omtrent like lang vei å kjøre, og ringte plutselig fra bilen. Tre dager senere hadde de pussa opp stua mi. :D

Takk for link - de har kjempemye fint :)

Likte også prisen - men er det sånn med madrass man kan ta ut?
Jeg mener det :) skal sjekke når jeg kommer meg opp :) hvertfall står det at trekket er vaskbart :) eller jo foresten det må være det for det hang jo bare trekk man kunne få kjøpe :p
Men skal dobbel sjekke :)

Jeg fikk overraskende besøk av mine foreldre for en stund siden. De har omtrent like lang vei å kjøre, og ringte plutselig fra bilen. Tre dager senere hadde de pussa opp stua mi. :D

He he :) heldig du :)
Gubben har litt anstrengt forhold til faren sin og dama hans, de har vært sammen I ca 18 år. Men det kommer aldri til å bli bedre. Så derfor liker vi å vite at de kommer.

Hva skal du kose deg med på sofan da?

Back
Topp