God morgen
Her blir det baking av sjokolade boller tror jeg![]()
ikke helt bestemt meg enda men fikk så lyst på noe godt
![]()
Ellers så er dagen uten planerlitt deilig det å
![]()
Veldig godt med dager uten planer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
![]()
![]()
Åh det hørtes perfekt utGod morgen!
I dag var det deilig å krype opp I sofaen med pledd, tekopp og nett. Finnes ikke misunnelig på sambo som syklet avgårde I regnet.
OjJeg fikk overraskende besøk av mine foreldre for en stund siden. De har omtrent like lang vei å kjøre, og ringte plutselig fra bilen. Tre dager senere hadde de pussa opp stua mi.![]()
Kjipt!He heheldig du
Gubben har litt anstrengt forhold til faren sin og dama hans, de har vært sammen I ca 18 år. Men det kommer aldri til å bli bedre. Så derfor liker vi å vite at de kommer.
En tekopp til, litt nettshopping... Etter hvert kommer sikkert tiåringen innom for å skravle og legge sine planer for dagen. I dette været ender de vel kanskje opp i sofaen min hele jentegjengen, jeg har utfordret to av dem i Mario Kart.Hva skal du kose deg med på sofan da?
Ja det er detVeldig godt med dager uten planer![]()
God morgen
![]()
Ja det er detheller bare se hva den bringer
![]()
Prøve å få bekkenet på plass før jobb på mandag.
Var å snakket med sjefen i går. Sa at jeg hadde blitt verre . Stakars han fikk nesten panikk for er så lite folk på jobb![]()
Men jeg sa jeg skulle prøve å jobbe 50% likevel for jeg orker ikke gå hjemme . Å dessuten så sitter jeg jo bare der åså håper at det går
![]()
Kjipt!
En tekopp til, litt nettshopping... Etter hvert kommer sikkert tiåringen innom for å skravle og legge sine planer for dagen. I dette været ender de vel kanskje opp i sofaen min hele jentegjengen, jeg har utfordret to av dem i Mario Kart.
Så bra - viste linken til mannen i går. Var ikke helt lett å få ham helt interessert i babynestkonseptet, men han likte bildene og fikk en 'hvis du mener vi trenger det' ^-^Jeg mener detskal sjekke når jeg kommer meg opp
hvertfall står det at trekket er vaskbart
eller jo foresten det må være det for det hang jo bare trekk man kunne få kjøpe
Men skal dobbel sjekke![]()
Ja det er detheller bare se hva den bringer
Prøve å få bekkenet på plass før jobb på mandag.
Var å snakket med sjefen i går. Sa at jeg hadde blitt verre . Stakars han fikk nesten panikk for er så lite folk på jobb
Men jeg sa jeg skulle prøve å jobbe 50% likevel for jeg orker ikke gå hjemme . Å dessuten så sitter jeg jo bare der åså håper at det går
![]()
God morgen![]()
Ja jeg håper det blir detMorgen! Høres ut som en god dag hos deg, også.
Det er deiligDeilig det å komme seg ut litt å, savner det på en måtemå snart inn å prate med sjefen ang ferie og permisjon.
Du får kose deg med nettshopping og tv spill![]()
![]()
Du får ta det helt rolig og se hva som skjer - går det, så er det kjempebra. Hvis ikke så har du i alle fall prøvdDet er deilighvertfall vis jeg klarer det å det ikke tar helt knekken på meg
![]()
Det sjønner jeg godt da :/ men de hadde en del liggende klareSå bra - viste linken til mannen i går. Var ikke helt lett å få ham helt interessert i babynestkonseptet, men han likte bildene og fikk en 'hvis du mener vi trenger det' ^-^
Men må nok vente på lønning i august med å bestille - med dette besøket som bare varer og varer så er økonomien litt stram..
Ikke press deg, men litt jobb/aktivitet kan sikkert være det beste for hode og bekken. Hvis det er løsning, skal du vel helst være litt I aktivitet? Håper du "får det på plass".
God morgen!
Det er det jeg å tenkerDu får ta det helt rolig og se hva som skjer - går det, så er det kjempebra. Hvis ikke så har du i alle fall prøvd![]()
Teknisk sett så ja det hjelper med bevegelse men jeg har den dumme nerva i klem å blir bare verre jo mere jeg går .. Så her er det bare korte turer for mere klarer jeg ikke :/ blir helt ødelagt..
Å da siden jeg jobber i butikk, med løft og masse gåing så er kassen bestder kan jeg sitte å så kan jeg ta meg små turer rundt kassen når jeg trenger det
![]()
Så er det jo greit å komme seg litt ut og se folk igjenDet er det jeg å tenker![]()
Ja jeg har heldigvis en super sjef som gjør søt for at jeg skal klare detBra at du får mulighet til å tilpasse oppgavene og prøve deg frem litt, da. Jeg har vært sykemeldt I ukesvis, og skjønnhet godt at du vil fortsette å jobbe. Det er viktig for psyken!