Nå kjenner jeg hikking i magen for første gang dette svangerskapet
hadde glemt bort at de hikka! Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det er så herligNå kjenner jeg hikking i magen for første gang dette svangerskapethadde glemt bort at de hikka! Hehe
Takk, takk.Gratulerer med hus, så gøy![]()
Nå kjenner jeg hikking i magen for første gang dette svangerskapethadde glemt bort at de hikka! Hehe
Ja det er herligHehe det er så herlig![]()
min Hikker hver dag
akkurat som mora
hehe
Kjenner det veldig godt om det er hikking, for det er liksom i en jevn takt på en måte. Og ikke så veldig hardt, også varer det gjerne ei beiteEr fremdeles veldig usikker på om jeg har kjent hikking eller ikke - men satser på det ^-^
Hehe ja ganske spesiell følelseMorsomt!
Jeg hadde litt dårlig samvittighet en gang jeg lo av mini som hikket, og da fikk jeg høre at det er ikke plagsomt engang før de begynner å puste luft.
Får håpe på en bedre sommer enn denne da, for vi har flytta til et hus med veranda, men gud så lite vi har grillaTakk, takk.
Indisk eller asiatisk kjøkkenlek må på mensen her også snart. Her har det story sett vært ungenes som handler de siste ukene, så da får de lov til å bestemme litt vel mange pastamiddager. (Men bare vent: Neste sommer har vi hage, og da blir det grill-sommer!)
HeheJa det er herligguttungen hikka mye, også på utsiden av magen
![]()
Oj det ble skikkelig mørkt å detBorte![]()
Tror nok bildet ble litt mørkere enn det faktisk var - men ja, gikk fra fill sol til helsvart :/Oj det ble skikkelig mørkt å det![]()
Hehe jeg skal ikke handle før lørdag damen greit å ha en plan på helgen
har planlagt frem til og med mandag nå men står fast på lørdags kveld
![]()
Det blir indisk![]()
så da er helga å mandagen komplett
![]()
![]()
Nå kjenner jeg hikking i magen for første gang dette svangerskapethadde glemt bort at de hikka! Hehe
Ligger ute I hengekøya igjen - turen på ikea/kjøpesenter ble ikke noe av da det ble vurdert litt kjipt av oss å stikke av fra de som er på besøk.
Skal sies at siden vi kom tilbake har de stort sett vært foran tv/Facebook
Ligger og prøver å få litt farge på kroppen, men skjønner at det ikke kan vare - hører jo at det tordner litt lenger unnamen enn så lenge er det sol
![]()