OjSamboeren min har vært å hentet sengen, og den ser veldig bra utFikk også med tykk sengekant OG sengetøy i lilla med fugler på, utrolig snilt!! Nå har jo jeg akkurat kjøpt sengekant da, men kjekt å ha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OjSamboeren min har vært å hentet sengen, og den ser veldig bra utFikk også med tykk sengekant OG sengetøy i lilla med fugler på, utrolig snilt!! Nå har jo jeg akkurat kjøpt sengekant da, men kjekt å ha
![]()
God nattNå skal jeg straks legge meg, håper på en rolig natt i nattSov godt!!
![]()
Og god morgenPlaner i dag?
Jeg må få kjøpt den geléen også skal jeg lage en ostekakeDen er farlig god...
Det blir taco til middag, eldste som har bestemt
Så må jeg pakke inn gaver og kjøpe en ting til. Vet ikke helt hva! Vi skal i dobbel bursdag i morgen + at lille nevøen vår kommer så han skal få barselgave![]()
God morgenOg god morgenPlaner i dag?
Jeg må få kjøpt den geléen også skal jeg lage en ostekakeDen er farlig god...
![]()
Det blir taco til middag, eldste som har bestemt![]()
Så må jeg pakke inn gaver og kjøpe en ting til. Vet ikke helt hva! Vi skal i dobbel bursdag i morgen + at lille nevøen vår kommer så han skal få barselgave![]()
Åh, kor langt er det daGod morgen!
Planen i dag er først og fremst rydde og pakke til I morgen (skal kjøre opp til hans familie da).
Så i ettermiddag skal jeg inn til bestevenninnen min og feire hennes bursdag ^-^
De pakkene du viste i gårGod morgenskal opp å hente noen pakker
ellers blir det vell fint lite i dag
Kos deg med baking å shooping![]()
JeppDe pakkene du viste i går?
Åååh ja det kan jeg tenke meg blir gøyAlle vegger oppe på Sølvi sitt rom. Taket fikk første strøk med grunning i går![]()
Håper gulvet blir tatt der oppe i dag.
Skal bli så gøy når endelig roseblad fargen kommer på veggen![]()
Hehe skjønnerJeppeller de jeg satser på at det er hvertfall
![]()
God morgenjeg gleder meg til i kveld, for da skal jeg på et lokalt teaterstykke/musikal som pleier å være om sommeren her. Eller et spel som det kalles. Mange lokale aktører/amatører og noen innleide kjente skuespillere. Alt foregår ute, noe som gjør stemningen så bra! Det er faktisk et sagn, fra akkurat den plassen. Mange år siden jeg har sett det, så det blir kjempegøy
![]()
Blir en 8timers kjøretur, noe jeg vanligvis ikke har noe problem med - med full bil, og hvor svigermor røyker. Hun tar hensyn og flytter seg bort - men glemmer visst at det setter seg I klærne og likevel lukter i bilen..Åh, kor langt er det da?
Kjekt med bursdag da![]()
Ja, blir spennende detLurer på ka kravet til topp 100 er neste mnd jeg![]()
Usj da. Det er ikke noe særlig...men men.Blir en 8timers kjøretur, noe jeg vanligvis ikke har noe problem med - med full bil, og hvor svigermor røyker. Hun tar hensyn og flytter seg bort - men glemmer visst at det setter seg I klærne og likevel lukter i bilen..
Ja - blir bra med bursdaghun har termin I september, så blir relativt rolig og koselig ^-^