Skravletråd

Ikke sånn rett borti gata, men 20 min med bil tenker jeg så det er ikke SÅ langt heller :) Og de er på boligjakt så håper de da kommer enda nærmere :D
20min med bil er jo absolutt overkommelig! Så er det bare å satse på det blir greit trillevær fremover ;)

Hmmmmmmm da blir det spennende å se :)

Ja, alltid gøy det. :DMen kan jo være samme flere mnd på rad også assa.
Eller det kan være lavere krav og høyere krav.
Alle på de og de plassene er med i trekning osv osv.

$_57.JPG

Denne var jo søt da!! Skal skal ikke..........

God morgen:) jeg gleder meg til i kveld, for da skal jeg på et lokalt teaterstykke/musikal som pleier å være om sommeren her. Eller et spel som det kalles. Mange lokale aktører/amatører og noen innleide kjente skuespillere. Alt foregår ute, noe som gjør stemningen så bra! Det er faktisk et sagn, fra akkurat den plassen. Mange år siden jeg har sett det, så det blir kjempegøy:D
Åh det hørtes gøy ut :D kos deg masse på det :D

Ja, alltid gøy det. :DMen kan jo være samme flere mnd på rad også assa.
Eller det kan være lavere krav og høyere krav.
Alle på de og de plassene er med i trekning osv osv.
Stort sett har det vært likt - men siste tre månedene har de vel testet ut litt forskjellige varianter. Og så har det vel litt med typen premier ^-^

Stort sett har det vært likt - men siste tre månedene har de vel testet ut litt forskjellige varianter. Og så har det vel litt med typen premier ^-^
Mhm sant det.

Jeg vil ha lekehus som premie.
Eller fine lekekasser.

I dag falt jeg og Oskar ned trappa :eek: Jeg bar han også sklei jeg på det ene trappetrinnet så vi sklei ned resten :eek: Tror han ble mest redd, ikke at han egentlig slo seg så veldig heldigvis. Bekkenet mitt fikk et skikkelig smell og spendte meg nok veldig så nå har jeg vondt i både bekken, nakke/skuldre og hode :p Men det gikk jo heldigvis bra da :) Ekkelt når sånt skjer.
Åh uff det hørtes ikke godt ut :( men godt det gikk bra :) håper bekkenet roer seg litt

Hvis jeg ikke tar helt feil så har en eller fler novemberjenter vunnet noe de tre siste gangene - vi får håpe det fortsetter sånn ;)

Back
Topp