Så kjekt![]()
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt![]()
Huffameien det er ekkelt ja. Godt det gikk så bra. Håpe du ikke har alt forvondt nå.
Så koseligEi av mine aller beste venninner har termin 5 uker før meg![]()
Så koseligbor hun i nærheten?
20min med bil er jo absolutt overkommelig! Så er det bare å satse på det blir greit trillevær fremoverIkke sånn rett borti gata, men 20 min med bil tenker jeg så det er ikke SÅ langt hellerOg de er på boligjakt så håper de da kommer enda nærmere
![]()
Hmmmmmmm da blir det spennende å se![]()
Good goodJa takk det går nok helt fint![]()
Åh det hørtes gøy utGod morgenjeg gleder meg til i kveld, for da skal jeg på et lokalt teaterstykke/musikal som pleier å være om sommeren her. Eller et spel som det kalles. Mange lokale aktører/amatører og noen innleide kjente skuespillere. Alt foregår ute, noe som gjør stemningen så bra! Det er faktisk et sagn, fra akkurat den plassen. Mange år siden jeg har sett det, så det blir kjempegøy
![]()
Stort sett har det vært likt - men siste tre månedene har de vel testet ut litt forskjellige varianter. Og så har det vel litt med typen premier ^-^Ja, alltid gøy det.Men kan jo være samme flere mnd på rad også assa.
Eller det kan være lavere krav og høyere krav.
Alle på de og de plassene er med i trekning osv osv.
Jeg åLurer på ka kravet til topp 100 er neste mnd jeg![]()
Mhm sant det.Stort sett har det vært likt - men siste tre månedene har de vel testet ut litt forskjellige varianter. Og så har det vel litt med typen premier ^-^
Mhm , håpe noen av oss nov. damer vinner vaffalHadde vært gøy å vinne noe![]()
Åh uff det hørtes ikke godt utI dag falt jeg og Oskar ned trappaJeg bar han også sklei jeg på det ene trappetrinnet så vi sklei ned resten
Tror han ble mest redd, ikke at han egentlig slo seg så veldig heldigvis. Bekkenet mitt fikk et skikkelig smell og spendte meg nok veldig så nå har jeg vondt i både bekken, nakke/skuldre og hode
Men det gikk jo heldigvis bra da
Ekkelt når sånt skjer.
Mhm. Vi må være i toppen da ogJeg åhehe å veldig nysgjerrig på neste mnd
haha er alltid det
![]()
Du og rosa??Hvis jeg ikke tar helt feil så har en eller fler novemberjenter vunnet noe de tre siste gangene - vi får håpe det fortsetter sånn![]()
Jeg? Nei det tror jeg ikkeMhm , håpe noen av oss nov. damer vinner vaffal![]()
Blir vel rosa som vinner![]()