Ja, blir spennende detmen kommer ikke ut før 3.august - så spenningen holder litt til
![]()
Nei sant det
Men håper de trekker i morgen assa!!??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir spennende detmen kommer ikke ut før 3.august - så spenningen holder litt til
![]()
Like spennende hver gang ja - men de tar vel alt 3de. Denne gangen har du jo gode sjanser og altIkke det...sjelden vinnerflaks...men uansett kjekt å se hvem som vinner...
Ja - litt morsomt å tenke på, siden vi har kjent hverandre siden barnehagenUsj da. Det er ikke noe særlig...men men.
Ohh, får jo barn tett dere da. Så kos
De venter gjerne med trekningen til mandag ja....men vet de har trukket på helg før..så er jo lov å håpeLike spennende hver gang ja - men de tar vel alt 3de. Denne gangen har du jo gode sjanser og alt![]()
Ja - litt morsomt å tenke på, siden vi har kjent hverandre siden barnehagenblir greit å ha noen å trille med I permisjonstiden og
Her bor hun 40 min unna - så ikke bare bare å få til, men tog løser det mesteKjempe kos
Her har jeg desverre ingen venninner med jevngamle barn. Har en del vennepar, men der er ungene en del eldre
Og venninner i Halden med barn på ungene sin alder her, men litt langt unna gitt
Ellers flere venner i Bergen uten barn![]()
Ja kjempeÅh, det hørtes kjekt utKose deg så masse
![]()
God morgenjeg gleder meg til i kveld, for da skal jeg på et lokalt teaterstykke/musikal som pleier å være om sommeren her. Eller et spel som det kalles. Mange lokale aktører/amatører og noen innleide kjente skuespillere. Alt foregår ute, noe som gjør stemningen så bra! Det er faktisk et sagn, fra akkurat den plassen. Mange år siden jeg har sett det, så det blir kjempegøy
![]()
Lurer på ka kravet til topp 100 er neste mnd jeg![]()
Her bor hun 40 min unna - så ikke bare bare å få til, men tog løser det meste
Men er jo flere fra forumet i Bergensområdet - kanskje du møter noen av de i barselsgruppe?
Ja hehe. 28juliJa kjempetakktakk, ser ut til at det blir opphold så da blir det perfekt!
Har du hatt bursdag uten at jeg har fått det med meg?![]()
Nope. det er det ikkeEr det ikke det samme hver mnd??![]()
Så kjektEi av mine aller beste venninner har termin 5 uker før meg![]()
Huffameien det er ekkelt ja. Godt det gikk så bra. Håpe du ikke har alt forvondt nå.I dag falt jeg og Oskar ned trappaJeg bar han også sklei jeg på det ene trappetrinnet så vi sklei ned resten
Tror han ble mest redd, ikke at han egentlig slo seg så veldig heldigvis. Bekkenet mitt fikk et skikkelig smell og spendte meg nok veldig så nå har jeg vondt i både bekken, nakke/skuldre og hode
Men det gikk jo heldigvis bra da
Ekkelt når sånt skjer.