Skravletråd

Er det første Matkassen? Tror aldri jeg hadde klart at andre skulle bestemt middagen min :p

Blir fort mange poser når man handler :o

Neida hatt det ganske lenge, men de har hatt pause i juli :) vi har for 5 dager annahver uke. Vi var lei av å velge middag og det ble så mye av det samme så vi syns det er greit :) sjekker alltid menyen på forhånd da så vi får noe vi har lyst på :) Kan bytte kasse/meny om man vil.

Neida hatt det ganske lenge, men de har hatt pause i juli :) vi har for 5 dager annahver uke. Vi var lei av å velge middag og det ble så mye av det samme så vi syns det er greit :) sjekker alltid menyen på forhånd da så vi får noe vi har lyst på :) Kan bytte kasse/meny om man vil.
Aha men da er det jo greit :D :D

Bahh gørrsliten nå! Har jo egentlig ikke gjort så mye i dag en gang.. Bare lite som skal til for at jeg blir sliten :P

Ungene i seng :) Fått hengt opp en vask, lagt på plass litt og satt på en ny.

Endelig fått rumpa nedpå sofaen med en skål druer :) Samboeren er av sted for å hente senga :D

Hehehe reker å krabbe liker jeg da :p men har vokst opp med det.. Hadde det mye hver sommer så kan jo være derfor :p

Reker spiste fam når jeg var barn å, men har aldri greid smaken på dem. Krabbe smakte jeg som voksen, å behøver ikke gjenta det. Blåskjell smakte jeg første gang på kokkeskolen og synes det smakte æsj. Så kom gubben inn I bildet og han skulle ha det minst 1 gang I året så da måtte jeg smake igjenn, å måten han lager det på smaker det godt :)
Hummer er også godt ;)

Alt har med tilberedelsen - er ikke spesielt glad I noe av det, men har smakt det når tanten min lager og alltid vært supergodt :)

Reker spiste fam når jeg var barn å, men har aldri greid smaken på dem. Krabbe smakte jeg som voksen, å behøver ikke gjenta det. Blåskjell smakte jeg første gang på kokkeskolen og synes det smakte æsj. Så kom gubben inn I bildet og han skulle ha det minst 1 gang I året så da måtte jeg smake igjenn, å måten han lager det på smaker det godt :)
Hummer er også godt ;)
Hehe rart det der :)
Jeg har vokst opp med krabben men er ikke før jeg ble voksen at jeg selv liker det :) :)
Reker har jeg alltid likt :)

Kun smakt blåskjell en gang så bør jo prøve igjen men frister ikke :p

Back
Topp