Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Gratulerer med hus!Blir greit å ha til når ungen blir større tenker jeg
![]()
Har du noen tanker på hva du vil lage eller helt tomt? (Her er lasagne første som kommer opp, m3n mannen er drittlei alt av pastaSitter å vrir hjernen totalttrenger noe godt å spise på lørdag
![]()
Er min go-to film når jeg er syk - blir alltid i godt humør av denJaelsker den filmen
![]()
NeiHar du noen tanker på hva du vil lage eller helt tomt? (Her er lasagne første som kommer opp, m3n mannen er drittlei alt av pasta)
Sitter å vrir hjernen totalttrenger noe godt å spise på lørdag
![]()
Er min go-to film når jeg er syk - blir alltid i godt humør av den
Men er stort sett sånn med de fleste fra Miyazaki![]()
Har ellers et veldig nostalgisk forhold til Porco Rosso på fransk - hvor Jean Reno har deltatt.
Hva med å lage noe asiatiskinspirert? Som ferske vårruller (sånne gjennomsiktige) - eller Maki?Neibare at jeg vill prøve noe nytt
Fredagen skal vi ha pasta. Å det blir sikkert rester til middagen med ungene på lørdagmen har lyst på noe godt på kvelden
![]()
Søndag er det oksekjøtt på menyen så vill ikke ha biff![]()
Neidadet er bare meg som er matvrak
![]()
Skal ha asiatisk i dagHva med å lage noe asiatiskinspirert? Som ferske vårruller (sånne gjennomsiktige) - eller Maki?
Hehe jeg skal ikke handle før lørdag daHehehe skal handle snart selv, vanskelig å finne på middager :O
Er veldig mye godt jaSkal ha asiatisk i dagmen jeg sitter å ser på oppskrifter å det er jo så mye spennende
![]()
HeheMin eldste liker også Totoro![]()
Gratulerer med hus, så gøyVi overtar ikke før om et par måneder, heldigvis. Og det er ikke noe som må gjøre fort. Tenker vi venter til leiligheten er solgt, og jobbene på plass. To boliglån skremmer meg.
Takk, Takk!
O! Enig! Den linken så jeg ikke før du quoted den.
Ja tenkte på suppe men helt enigEr veldig mye godt ja
Mye stilige grønnsakssupper og - men blir mer høstmat for min del.
Finnes mye godt med kylling og nøtter og egentlig![]()