Skravletråd

Planen for dagen her er først å kjøre begge kattene til kattepensjonat; må bare grave frem papirene deres først, å få inn han minste.

Er egentlig litt en risikosport å slippe han ut før vi skal reise, men han har en tendens til å gjøre fra seg i bilen, så tenkte at hvis han gikk ut og fikk "tømt seg" så slipper vi kanskje det denne gangen.

Deretter skal vi på Ikea eller storsenter, bare fylle tiden til det er tid for 3d ul litt senere i dag/kveld. Gleder meg til å se det lille krapylet mitt igjen (samt finne ut hvordan han faktisk ligger - driver og bokser/sparker veldig lavt og ned mot eggstokker/livmor.. langt fra behagelig :P)
Åååh masse lykke til på 3D :D :D gleder meg til å høre senere :D

Der var all klesvasken fra i går brettet å kommet på plass. Da var det bare å starte på ny? Jammen er jeg glad vi har maskiner som gjør den verste jobben :p

Oreo boller blir det vist i dag :D :D så lenge siden jeg Har laget det å fikk sykt lyst på :o
Bare få i barna frokost å så handle litt å synsere i gang :D :D

Vi har kjøpt hus! Impulskjøpt, nesten: Vi trenger det ikke før neste år, men så forelsket vi oss litt når vi fant et tilsalgs-skilt i ferien.

Vi har kjøpt hus! Impulskjøpt, nesten: Vi trenger det ikke før neste år, men så forelsket vi oss litt når vi fant et tilsalgs-skilt i ferien.
Ååååh då gøy :D :D gratulerer så mye :D :D er det i nærheten av der dere bor nå? :) siden det var inderen dere fant det :)
Så spennende :D

For en natt :o
Innimellom får lillegutt det for seg at han ikke trenger noe søvn om natten tydeligvis.. Han våknet like før 12. Vi hadde akkurat lagt oss.. Hadde ikke smokk, greit nok, ofte holder det jo å bare gi smokken! Men noen ganger blir han bare så utrolig våken.. I natt var han våken fra 12 til kvart på 5! Herlighet! Det er jo hele natten! Holdt på å bli helt kokko..

Han sovnet igjen kvart på 5 og sov til 9, men det blir jo bare ennå mer tull for nå er han ikke trøtt når han skal legge seg på dagen.. Gaaaaad :P Tullebaby :P

Takk! Det er et annet fylke, så vi kan ikke flytte før det passer med jobb neste år. Får ha det som "feriehus" en stund.

Høres spennende ut, så det må jeg prøve en gang.
Åh det blir nok spennende da :D :D
Kjekt med ett ferie hus i mens da :D :D overtar dere med en gang? :) er det mye å gjøre der? :)

Det må du prøve ja :D

For en natt :o
Innimellom får lillegutt det for seg at han ikke trenger noe søvn om natten tydeligvis.. Han våknet like før 12. Vi hadde akkurat lagt oss.. Hadde ikke smokk, greit nok, ofte holder det jo å bare gi smokken! Men noen ganger blir han bare så utrolig våken.. I natt var han våken fra 12 til kvart på 5! Herlighet! Det er jo hele natten! Holdt på å bli helt kokko..

Han sovnet igjen kvart på 5 og sov til 9, men det blir jo bare ennå mer tull for nå er han ikke trøtt når han skal legge seg på dagen.. Gaaaaad :P Tullebaby :P
Oj uff nei det er nok ikke bare bare :o ikle lett når de holder på sånn :o håper virkelig natten i natt får som den skal :)

Planer for dagen? :)

Sol i dag :) Være litt ute! Samboeren min har tatt med seg lillegutt for å trille ned på senteret og hente noen pakker. Forhåpentligvis sover lillegutt litt på veien.. Ene pakken er babyhuske så den blir nok gøy for lillegutt å prøve :)

Back
Topp