Skravletråd

Hehe jeg liker best om folk sier fra før de kommer på besøk :P

Har de ikke sagt i fra? :p

Mine sier heller ikke i fra foresten.. De kommer bare rett inn.. Men de bor nært da :p
Hehe jeg liker best om folk sier fra før de kommer på besøk :P

Nei, det har de ikke,
Å ja jeg å liker at folk sier I fra.

Å regner med at det er til sandefjord og Fredrikstad de er på vei til, broren te gubben bor I Fredrikstad. Å de har ikke vært nedafor I år.

Nei, det har de ikke,
Å ja jeg å liker at folk sier I fra.

Å regner med at det er til sandefjord og Fredrikstad de er på vei til, broren te gubben bor I Fredrikstad. Å de har ikke vært nedafor I år.
Aha :) men de kunne jo ja sagt i fra likevel :p kommer de for natten da i tillegg?

Aha :) men de kunne jo ja sagt i fra likevel :p kommer de for natten da i tillegg?

De kjører heldigvis bobil, så tror de har stoppa på Vinje for natta, men de kommer sikkert te å stå I gården våres noen dager :p
Men blir jo ikke det samme uansett da, føler jo at man må styre med frokost og kaffe og alt mulig, så liker å få forbrett meg.

De kjører heldigvis bobil, så tror de har stoppa på Vinje for natta, men de kommer sikkert te å stå I gården våres noen dager :p
Men blir jo ikke det samme uansett da, føler jo at man må styre med frokost og kaffe og alt mulig, så liker å få forbrett meg.
Ah det hjelper litt men uansett så sier man Kommer :o
Jeg hadde blitt sur vis noen hadde gjort det her. For ja det er som du sier man føler man må styre uansett :)

Herregud jeg glemte at vi skulle hente den sengen..! Så utrolig pinlig, er det mulig?? Gravid-tåke diluxe :o

Back
Topp