Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vist pakke i posten likevelhente den etter vi har sett på baby nest
![]()
Nå er hvertfall tripp trappen hentet![]()
![]()
Skapet er under trappa, inne på do nedeEtt som fulgte med huset?
Å så fikk jeg vite at min niese skal ha ei tulle tilho skal å ha I nov. Så da er vi 3 stk som skal ha I nov, jeg og to av mine nieser, rart å tenke på at mamma og pappa skal bli besteforeldre og oldeforeldre I løpet av 14 dager, for vi har termin 17-21-29 nov
![]()
Så koseligÅ så fikk jeg vite at min niese skal ha ei tulle tilho skal å ha I nov. Så da er vi 3 stk som skal ha I nov, jeg og to av mine nieser, rart å tenke på at mamma og pappa skal bli besteforeldre og oldeforeldre I løpet av 14 dager, for vi har termin 17-21-29 nov
![]()
Skapet er under trappa, inne på do nede![]()
Han kjøpte huset av oldemoren sin, hun ville at han skulle ha det, han hr snakka om å åpne skapet I alle åra vi har vært sammen.
Oj så spennende![]()
det blir nok gøy for de
![]()
![]()
Ikke jeg heller, men er ikke mitt skapTror ikke jeg hadde greid å vente så lenge, litt for nysgjerrig![]()
Åå så koselig!!![]()
Så koseligmorsomt at alle har det nesten samtidig da!
Fikk to pakker i posten i dag og to meldinger om pakker som skal henteswoop woop
Å så morro, liker pakker gleder meg til mine kommer, er lenge til bestilte dem I helga og I begynnelsen av uka![]()
Åååh så gøyFikk to pakker i posten i dag og to meldinger om pakker som skal henteswoop woop
Åg jeg hadde holdt ut så lengeSkapet er under trappa, inne på do nede![]()
Han kjøpte huset av oldemoren sin, hun ville at han skulle ha det, han hr snakka om å åpne skapet I alle åra vi har vært sammen.
Guri så gøyDe har 6 barnebarn og 2 oldebarn fra før av
Har to søstre på 49 og 43 år, de har 4 og 2 barn
Ho på 49 har 4 på 25-24-21-17 år
Ho på 43 har 2 på 19-17 år
Er ho på 25 som skal ha nr 2, ho på 19 skal ha nr 1 og ho på 21 har 1 på 4 år
Å så kommer jeg på 34 år som skal ha første mann![]()
Det er kjedelig å venteÅ så morro, liker pakker gleder meg til mine kommer, er lenge til bestilte dem I helga og I begynnelsen av uka![]()
Så stilig den var - bestilt eller hjemmelaget?