Skravletråd

Jeg bruker månedslinser, sikkert derfor jeg ikke får superkrefter.
Bruker også månedsliner og har null problem med løk.

Men reagerer ikke på det, selv uten linser - antar at det er middelhavsgener til verks? :P

Jeg pleier heller ikke reagere :p men noen løper er så sykt sterke :o :p å det var denne her :p men den ble god i burgeren da :p

Håper du får det :D :D
Hehe ^-^ kanskje mattankene vil overføres? :P

Skal uansett ikke klage - mannen som tar seg av alt av matlaging, og har hittil ikke mislikt noe av det han har laget ^-^

Han er ikke like glad i å bake derimot - så får vel booste meg opp i det ^-^ bli litt inspirert av dere her

Hehe ^-^ kanskje mattankene vil overføres? :P

Skal uansett ikke klage - mannen som tar seg av alt av matlaging, og har hittil ikke mislikt noe av det han har laget ^-^

Han er ikke like glad i å bake derimot - så får vel booste meg opp i det ^-^ bli litt inspirert av dere her
Det kommer nok nå :p
Her er det jeg som gjør alt på kjøkkenet :p hehe men det er helt greit :) liker meg der så :D

Det kommer nok nå :p
Her er det jeg som gjør alt på kjøkkenet :p hehe men det er helt greit :) liker meg der så :D
Liker meg også på kjøkkenet, men har null problem med "assistentrollen" - kutter, finner frem ting, rydder underveis :) (litt sånn rolle man gir til barn som har lyst å delta i matlaging ;)).

Men det er helt klart at det er *hans* kjøkken - og han som står for kjøp av ca 90% av kjøkkenutstyret. Vet han drømmer om ny ovn (helst to), ny platetopp - hvor luksus hadde vært å ha både induksjon og gassbluss.
Jeg må bare vinne i lotto først... :P

Her sitter gubben å ser på kjempe gamle bilder, han brøyt opp et skap han ikke hadde åpna da han kjøpte huset for 15 år siden ca.

Å så fikk jeg vite at min niese skal ha ei tulle til :) ho skal å ha I nov. Så da er vi 3 stk som skal ha I nov, jeg og to av mine nieser, rart å tenke på at mamma og pappa skal bli besteforeldre og oldeforeldre I løpet av 14 dager, for vi har termin 17-21-29 nov :)

Liker meg også på kjøkkenet, men har null problem med "assistentrollen" - kutter, finner frem ting, rydder underveis :) (litt sånn rolle man gir til barn som har lyst å delta i matlaging ;)).

Men det er helt klart at det er *hans* kjøkken - og han som står for kjøp av ca 90% av kjøkkenutstyret. Vet han drømmer om ny ovn (helst to), ny platetopp - hvor luksus hadde vært å ha både induksjon og gassbluss.
Jeg må bare vinne i lotto først... :P
Hahaha ja :p har store drømmer for kjøkkenet mitt jeg å :D :D men jeg må å vinne i Lotto :p eller rett å slett vente tålmodig :p hehe sambo vill ha en dyr bil å :p så endten får vi vinne ellers så må vi vente til vi er eldre å barna har flyttet ut av rede :p

Å så fikk jeg vite at min niese skal ha ei tulle til :) ho skal å ha I nov. Så da er vi 3 stk som skal ha I nov, jeg og to av mine nieser, rart å tenke på at mamma og pappa skal bli besteforeldre og oldeforeldre I løpet av 14 dager, for vi har termin 17-21-29 nov :)
Oj så spennende :D :D det blir nok gøy for de :D :D

Back
Topp