Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja vi er heldige derHeldig som fikk på tilbud! Har 2 timer til nærmeste barnas hustror jeg skal nettshoppe litt i dag, har funnet flere ting på tilbud som vi skal ha
men det er jo dyrt på tilbud og
![]()
Soflens endagslinser![]()
Bruker også månedsliner og har null problem med løk.Jeg bruker månedslinser, sikkert derfor jeg ikke får superkrefter.
Mye rart man finner seg i når maten er godJeg pleier heller ikke reageremen noen løper er så sykt sterke
![]()
å det var denne her
men den ble god i burgeren da
![]()
Ikke santMye rart man finner seg i når maten er god![]()
Høres absolutt ikke feil ut med Burger nei ^-^Ikke sant![]()
til og med sønnen klarte å spise opp to av de burgeren
hehe de var veldig mektige å
![]()
![]()
Håper du får detHøres absolutt ikke feil ut med Burger nei ^-^
vet ikke hva vi skal ha til middag, men håper at det er dagen for pasta og koteletterenkelt og godt
Hehe ^-^ kanskje mattankene vil overføres?Håper du får det![]()
![]()
Det kommer nok nåHehe ^-^ kanskje mattankene vil overføres?
Skal uansett ikke klage - mannen som tar seg av alt av matlaging, og har hittil ikke mislikt noe av det han har laget ^-^
Han er ikke like glad i å bake derimot - så får vel booste meg opp i det ^-^ bli litt inspirert av dere her
Liker meg også på kjøkkenet, men har null problem med "assistentrollen" - kutter, finner frem ting, rydder underveisDet kommer nok nå
Her er det jeg som gjør alt på kjøkkenethehe men det er helt greit
liker meg der så
![]()
Hahaha jaLiker meg også på kjøkkenet, men har null problem med "assistentrollen" - kutter, finner frem ting, rydder underveis(litt sånn rolle man gir til barn som har lyst å delta i matlaging
).
Men det er helt klart at det er *hans* kjøkken - og han som står for kjøp av ca 90% av kjøkkenutstyret. Vet han drømmer om ny ovn (helst to), ny platetopp - hvor luksus hadde vært å ha både induksjon og gassbluss.
Jeg må bare vinne i lotto først...![]()
Ett som fulgte med huset?Her sitter gubben å ser på kjempe gamle bilder, han brøyt opp et skap han ikke hadde åpna da han kjøpte huset for 15 år siden ca.
Oj så spennendeÅ så fikk jeg vite at min niese skal ha ei tulle tilho skal å ha I nov. Så da er vi 3 stk som skal ha I nov, jeg og to av mine nieser, rart å tenke på at mamma og pappa skal bli besteforeldre og oldeforeldre I løpet av 14 dager, for vi har termin 17-21-29 nov
![]()