Jeg hadde en stripe med melkesjokolade kvikklunsjSpist en salat med bacon og fetaost til lunsj, nam nam![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en stripe med melkesjokolade kvikklunsjSpist en salat med bacon og fetaost til lunsj, nam nam![]()
WeeeFikk melding i dag om at pakken med sengekanten til snuppa og husken til lillegutt har kommetmen rekker ikke å få hentet den i dag da, tar det i morgen
![]()
Det er sugekopp jade har enda ikke klart å få ned denne
![]()
hater å de som bare faller ned
![]()
Jeg hadde en stripe med melkesjokolade kvikklunsjhaha hørtes mye bedre ut med salat
![]()
De er så billige åHehe kulthar tittet på noen tannbørsteholdere men var skeptisk til sugekoppen
kanskje jeg skal prøve
![]()
HeheOk
Hva skal shoppes?
Ille så lenge siden jeg spiste frokostHehe det var vel ikke nok mat vel![]()
Leste ut boka mi til min store sorg i går. For jeg falt pladask for personene i boka... Meeeen jeg er i en bok klubb å får hjem 2 bøker i mnd.. Fra maser forskjellige forfattere altså
men til min glede så fant jeg ut at jeg faktisk hadde to bøker til med de samme personene i
![]()
woho
Ille så lenge siden jeg spiste frokostnå skal snart begynne på middagen
![]()
Men nei det var jo ikke akkurat næringsrikt![]()
Det reddet hele dagenDet var jo bra![]()
Det er farlig med sjokoladeNå fikk jeg lyst på sjokolade...
Det er farlig med sjokoladeblir avhengig
haha må alltid ha en plate eller to i kjøleskapet
![]()
Det er nok ikke mange som kan si at barna rydder rommet frivillig.. Men det kan jegde har nå rydda hennes rom i en time
funnet boss å vert ute å kasta det
Ikke bare det med jeg satte en kurv med klær nedfor trappen. Gikk å do å når jeg var ferdig var kurven tom denå klærne er der de skal
![]()
![]()
HeldiggrisDet er nok ikke mange som kan si at barna rydder rommet frivillig.. Men det kan jegde har nå rydda hennes rom i en time
funnet boss å vert ute å kasta det
![]()
Ikke bare det med jeg satte en kurv med klær nedfor trappen. Gikk å do å når jeg var ferdig var kurven tom denå klærne er der de skal
![]()
![]()
Nå titter faktisk sola fremHåper det varer, skal snart gå
![]()