Hehe er du ikke glad i besøk av de?Å da tror jeg jammen meg svigers er på vei, de bor I haugesund nå er de på Vinje, farlig nærme sandefjord det :/
Greit med en heds up.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe er du ikke glad i besøk av de?Å da tror jeg jammen meg svigers er på vei, de bor I haugesund nå er de på Vinje, farlig nærme sandefjord det :/
Greit med en heds up.
Mynte på randabergOj, det var jo en kjempefin nest til fin pris - hvor var det du bestilte fra?
Åååh så herligNei en liten stund siden, på bildet ligger de på sofaen min![]()
Det blir nok braTenkte å ta 5-6 år ikke 4-5 år![]()
Har de ikke sagt i fra?Å da tror jeg jammen meg svigers er på vei, de bor I haugesund nå er de på Vinje, farlig nærme sandefjord det :/
Greit med en heds up.
Ja jeg åHehe jeg liker best om folk sier fra før de kommer på besøk![]()
Har de ikke sagt i fra?![]()
Mine sier heller ikke i fra foresten.. De kommer bare rett inn.. Men de bor nært da![]()
Hehe jeg liker best om folk sier fra før de kommer på besøk![]()
AhaNei, det har de ikke,
Å ja jeg å liker at folk sier I fra.
Å regner med at det er til sandefjord og Fredrikstad de er på vei til, broren te gubben bor I Fredrikstad. Å de har ikke vært nedafor I år.
Ahamen de kunne jo ja sagt i fra likevel
kommer de for natten da i tillegg?
Ah det hjelper litt men uansett så sier man KommerDe kjører heldigvis bobil, så tror de har stoppa på Vinje for natta, men de kommer sikkert te å stå I gården våres noen dager
Men blir jo ikke det samme uansett da, føler jo at man må styre med frokost og kaffe og alt mulig, så liker å få forbrett meg.
Hehe uff det er fort gjortHerregud jeg glemte at vi skulle hente den sengen..! Så utrolig pinlig, er det mulig?? Gravid-tåke diluxe![]()
Hehe uff det er fort gjortmen dere kan vell hente i morgen?
![]()
Så braJa jeg fikk svar at det gikk bra, hehe, men uff så flaut å bare glemme det helt![]()
Så bra![]()
det var nå bra at det løste seg
Men sjønner du syntes detdet er sånn jeg å kunne ha gjort
hehe
HeheHadde ikke vært så flaut om det var noen jeg kjente, men dette var en jeg fant på finn.no![]()
Hehejaja da slipper du sikkert å se henne igjen
Tihi
Det er sånn typisk ting jeg kan gjøreHerregud jeg glemte at vi skulle hente den sengen..! Så utrolig pinlig, er det mulig?? Gravid-tåke diluxe![]()
Det er godtHun var veldig forståelsesfull heldigvis![]()