Neida er det viktig at apetitten er på topphehe tok meg et par kalde kindermaxiMÅ ligge i kjøleskap
Men kan ikke spise mer, vil ikke ødelegge apetitten siden vi skal ut å spise
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida er det viktig at apetitten er på topphehe tok meg et par kalde kindermaxiMÅ ligge i kjøleskap
Men kan ikke spise mer, vil ikke ødelegge apetitten siden vi skal ut å spise
![]()
Ja de er detSå flinke de er daEldste her får også ryddekick iblant
![]()
De er enormt flinke jaHeldiggrisskulle ønske jeg selv var flinkere til å rydde, så da er iallfall barna dine flinke!
Hehe ja det vill jeg troLillegutt på snart 15 mnd roter ekstremt![]()
![]()
Det er litt koselig ja <3 serlig om kvelden syntes jegEter boller og kakao, å sitter å ser på at det regnersynes det er koselig jeg
![]()
Eter boller og kakao, å sitter å ser på at det regnersynes det er koselig jeg
![]()
Nå må du kose deg masse![]()
![]()
![]()
I gang med middagen. Har rapspet en løk å den var så sterk at øynene mine ( som er vandt med løk) svir endahjelpes meg
![]()
Hehe uffdaEneste fordelen jeg ser med at jeg bruker kontaktlinser er at øynene ikke lenger svir når jeg skjærer løk
![]()
Hehe det vill jeg si er ett meget stort plussHehe uffdaEneste fordelen jeg ser med at jeg bruker kontaktlinser er at øynene ikke lenger svir når jeg skjærer løk
![]()
Hehe uffdaEneste fordelen jeg ser med at jeg bruker kontaktlinser er at øynene ikke lenger svir når jeg skjærer løk
![]()

Jeg griner av løk uansett om jeg har på briller, kontaktlinser eller uten. Må ha på dykkerbriller hvis jeg ikke skal grine. Så her lar vi det stå te, å griner som bare det når jeg skjærer løk![]()
Det måtte jeg teste, men mine nye kontaktlinser hjelper ikke.![]()
Hehe det vill jeg si er ett meget stort pluss![]()
Hehe kanskje jeg har super-linser?? Før jeg begynte med de svei det VELDIG, men nå ingenting![]()
Uff ja det gjør det sikkertAbsoluttGreit det er noen pluss med det også
går med noen tusenlapper i året på det linsetøyset
![]()
Heldig som fikk på tilbud! Har 2 timer til nærmeste barnas husFikk ikke noe post i dag![]()
Meeeen barnashus ringtetripp trapp stolen er kommet
![]()
woho
![]()
Heldig som fikk på tilbud! Har 2 timer til nærmeste barnas hustror jeg skal nettshoppe litt i dag, har funnet flere ting på tilbud som vi skal ha
men det er jo dyrt på tilbud og
![]()