Skravletråd

I gang med middagen. Har rapspet en løk å den var så sterk at øynene mine ( som er vandt med løk) svir enda :o hjelpes meg :o

I gang med middagen. Har rapspet en løk å den var så sterk at øynene mine ( som er vandt med løk) svir enda :eek: hjelpes meg :eek:

Hehe uffda :) Eneste fordelen jeg ser med at jeg bruker kontaktlinser er at øynene ikke lenger svir når jeg skjærer løk :P

Hehe uffda :) Eneste fordelen jeg ser med at jeg bruker kontaktlinser er at øynene ikke lenger svir når jeg skjærer løk :P

Jeg griner av løk uansett om jeg har på briller, kontaktlinser eller uten. Må ha på dykkerbriller hvis jeg ikke skal grine. Så her lar vi det stå te, å griner som bare det når jeg skjærer løk :)

• Liker
Reactions: Io
Jeg griner av løk uansett om jeg har på briller, kontaktlinser eller uten. Må ha på dykkerbriller hvis jeg ikke skal grine. Så her lar vi det stå te, å griner som bare det når jeg skjærer løk :)

Hehe :) :)

Heldig som fikk på tilbud! Har 2 timer til nærmeste barnas hus:( tror jeg skal nettshoppe litt i dag, har funnet flere ting på tilbud som vi skal ha:D men det er jo dyrt på tilbud og:eek:

Pengene løper fort, ja. Rent logisk veeeeet jeg at vi får tak i alt vi trenger brukt og billig, spesielt når vi har flere måneder på oss til å samle "skattene." Men det er utrolig mange fristelser I nettbutikkene!

Back
Topp