Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nokDe vokser forthehe
Haha ja de er såIkke så lett med str fra ebay nei! Jeg kjøpte en kjole til snuppa str 2 år, prøvde den på lillegutt (hehe) og den var for liten for han og han er jo bare 14 mnd! prøvde også et skjørt på han str 2-3 år og det var også for trangt. Små disse kineserbarna![]()
Haha ja de er såhar p bommet noen ganger
men har heldivis ei jente som jeg gir klær til så sender de videre dit
hehe
Åja, min legger seg vanligvis 12 men tror han skal legge seg litt før. Så blir det lettere ved kveldsleggingHehe blir litt sånn her om dagen også for han legger seg allerede 10-10.30![]()
Det har jeg klartHehe ja så greit daOg mi er jo ikke født ennå så tviler på jeg kjøper noe som er mindre enn nyfødt
![]()
Det har jeg klarthaha det var knøtt smått
bestilte New born å fikk tydelig prematurt
![]()
Ja, hun bor litt over to timer herfra og foreldrene har flyttet herfra, så tror hun syns det er fint å få komme hjem igjenNei det er jo stilig da![]()
hehe det syntes vell hun å ?
hehe eller syntes hun det er rart å komme på besøk?
Jeg hadde nok heller ikke trivdes vis det bare hadde vert raringer rundt meg nei :/
Heheheh åååh det må være stilig å rartJa, hun bor litt over to timer herfra og foreldrene har flyttet herfra, så tror hun syns det er fint å få komme hjem igjenlitt spesielt første gang jeg åpnet døren når hun kom
hehe. Hun har jo foreløpig rommet sitt så
hehe. Det er gjesterom før det blir guttungen sitt. Vi har jo gjort ganske store forandringer her, men det forstår hun siden det er 30 år siden det er bygget.
Den er jeg med på... og pakker i posten haha!
Samme her - litt kjedelig m besøk når det høljer ned..Håper på fint vær i morgen![]()
Men det jeg har bestillt nå håper jeg passer![]()
![]()
Ser på maroned med ed på Discovery nå sammen med eldste mannSkal dere se noe i kveld da?